Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
21.11.08 - klo:15:00

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastuspaikat
| |-+  Länsi-Suomi
| | |-+  Noormarkunjoki
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Noormarkunjoki  (Luettu 164 kertaa)
JanNeM
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« : 11.09.08 - klo:09:49 »

Tarkoitus olisi käydä kyseisellä joella kokeilemassa onnea. Onko kokemuksia ja vinkkejä?
tallennettu
jabala
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

Porilainen vatipää

Profiili
« Vastaus #1 : 11.09.08 - klo:10:10 »

Mihin kohtaan jokea olisi tarkoitus mennä? Koko joessa on tietääkseni aika vahva turpakanta. Noormarkun alapuolella joen kutsumanimi muuttuu Eteläjoeksi. Muutaman kerran olen käynyt Sahakoskella, joka sijaitsee 8-tien länsipuolella, melko lähellä jo merta. Tie sinne alkaa Pohjoiselta Satamatieltä, Poikkeljärven ja Ahlaisten tienhaaran puolestavälistä. Sieltäkin olen vieheellä saanut lähinnä turpia, säyneitä ja todella pieniä hauenpuikkareita. Ongella sitten onkin mahdollisuus tosi isoihin lahnanläppänöihin. Tämän yläpuolisesta alueesta en juurikaan omaa kokemuksia.
tallennettu
JanNeM
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 11.09.08 - klo:10:56 »

Ajatuksena on laskea Vähäjärveltä Noormarkun keskustaan padolle asti.
tallennettu
igors
V.S.O.P - vain lääkkeeksi
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 11.09.08 - klo:11:15 »

Itse olen nuorena miehenä  Iskee silmää  käynyt tuolla Eteläjoen puoleisessa päässä, nimenomaan juuri Sahakosken tienoilla.  Kalaa ei oikein ole tullut heittelemällä ja voinee olla että nämä sateet ovat vielä sotkeneet vesistöä. 

Yläjuoksulla en ole itsekään käynyt joten on mielenkiintoista kuulla siitä, jos sinne suuntaat. 
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia
JanNeM
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 21.09.08 - klo:19:07 »

Reissu tuli tehtyä. Laskimme pätkän Kivirannasta Mustalahdelle. Vesi oli hieman korkealla, ehkä 30-40 cm normaalia korkeammalla. Ilmeisesti tästä syystä affenet jurmottivat pohjassa, eivätkä napanneet mihinkään. Sen sijaan kolme haukea saimme. Yksi pääsi takaisin kasvamaan. Kaksi reilu kiloista otimme ruokakaloiksi.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu