Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
04.07.09 - klo:18:14

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Kalastus asut

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastuspaikat
| |-+  Länsi-Suomi
| | |-+  Kustaviin kalaan.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kustaviin kalaan.  (Luettu 3136 kertaa)
J-KING
Gustavs's FishBalls
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« : 24.08.07 - klo:17:39 »

Olisko kiinnostuneita lähtemään 2-4.11-07 kalaan kustaviin. Eli kuinka moni olis kiinnostunut taimenen ja hauen kalastamisesta kustavin vesillä. tehdään joko reissu teltaillen, mökkejä varaillen tai sekä että. Kyseinen ajan kohta siksi että vedet ovat tuolloin jäähtyneet ja näin saalis varmuus paranee. veneen mukana tuominen olis huippu juttu. tehtäis tälläinen leppoisa reissu. Keskustellaa.

EDIT: Ilmoittautumiset tänne: http://www.heittokalastus.info/forum/index.php/topic,3006.0.html
« Viimeksi muokattu: 16.09.07 - klo:00:23 kirjoittanut J-KING » tallennettu

Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä...
Sillä olenhan laakson suurin sika
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #1 : 24.08.07 - klo:18:06 »

Kalenteria katsomatta mukana. Kalenderia katson duunissa mutta esteet siirretään sivuun Iskee silmää
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
J-KING
Gustavs's FishBalls
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #2 : 24.08.07 - klo:18:13 »

Kalenteria katsomatta mukana. Kalenderia katson duunissa mutta esteet siirretään sivuun Iskee silmää
Hienoa, nyt on jo juttuseuraa iltanuotiolla. Rohkeasti vain mukaan.
tallennettu

Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä...
temesi
Vieras
« Vastaus #3 : 24.08.07 - klo:18:16 »

Jos aikataulu täsmää et kerkii, niin mukana ollaan.
tallennettu
Allu-Santeri
"Täkyguru"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 24.08.07 - klo:18:28 »

Riippuu mihen aikaa olisi lähtö. Pyörittää silmiään Perjantaina vielä on koulua kuitenkin niin en tiiä mihen aikana sitten pääsisin koulusta. Mutta aivan varmasti olen mukana jos ei ole koulusta kiinni. Iskee silmää
tallennettu
allu_
"Alvari Kotitossu"
Aktiivi
Jäsen
**
Paikalla

Profiili
« Vastaus #5 : 24.08.07 - klo:18:32 »

Mukana
« Viimeksi muokattu: 24.08.07 - klo:20:28 kirjoittanut allu_ » tallennettu

**ttu ku eioo haavii mukan!!!!
jpsuominen
Kojak, Benny Hillin pikku patu
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 24.08.07 - klo:19:06 »

J-KING on näemmä uistinvalmistajan lisäksi myös ajatustenlukija. Piti juuri nimittäin avata topikki samasta aiheesta... Hymyilee

Päiväretki vai pitäisikö heittää jotain viikonlopun varausta menemään vaikka tuonne Kustavin Kalatupien suuntaan? Minä + vene ainakin olisi tyrkyllä tällaiselle reissulle mukaan. Jaa, viikonlopustahan tuossa oli puhe näemmä, aina vaan parempi. Perjantaiseksi tuskin merelle ehtii, itse ainakin pääsen vasta illalla paikalle, joten siitä ei kannata murehtia.

Nuo kalatuvan mökit ovat kuudelle hengelle, joten jos kiinnostusta riittää, niin nimiä tänne ja alan järjestelemään tuota. Selvitän vaikkapa alkuviikosta minkälaista pakettihintaa tuolta saisi.
tallennettu

VaKa
VArma KArkuuttaja
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

J-king lusikat

Profiili
« Vastaus #7 : 24.08.07 - klo:19:11 »

taatusti mukana!!!!!!!!!!!!!! Virnistää Virnistää Virnistää,pakko päästä taas "testityöhön"
tallennettu

Onko ihme jos ei enemmän kaloja saa,siiman molemmissa päissä on liero -Jaakko Teppo-
Jiksu
Great White Troutfisher
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 24.08.07 - klo:19:30 »

Täältäkin ilmottautuu yksi.
« Viimeksi muokattu: 24.08.07 - klo:20:00 kirjoittanut Jiksu » tallennettu
J-KING
Gustavs's FishBalls
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #9 : 24.08.07 - klo:19:31 »

J-KING on näemmä uistinvalmistajan lisäksi myös ajatustenlukija. Piti juuri nimittäin avata topikki samasta aiheesta... Hymyilee

Päiväretki vai pitäisikö heittää jotain viikonlopun varausta menemään vaikka tuonne Kustavin Kalatupien suuntaan? Minä + vene ainakin olisi tyrkyllä tällaiselle reissulle mukaan. Jaa, viikonlopustahan tuossa oli puhe näemmä, aina vaan parempi. Perjantaiseksi tuskin merelle ehtii, itse ainakin pääsen vasta illalla paikalle, joten siitä ei kannata murehtia.

Nuo kalatuvan mökit ovat kuudelle hengelle, joten jos kiinnostusta riittää, niin nimiä tänne ja alan järjestelemään tuota. Selvitän vaikkapa alkuviikosta minkälaista pakettihintaa tuolta saisi.
Loistavaa. laita kysely vaan Masalle ja tiedota tänne. Ja junioreille että kaikki mukaan vaan, ei ole ikä rajotteita mutta lapsenvahti toimintaa ei ole Iskee silmää
tallennettu

J-KING
Gustavs's FishBalls
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #10 : 24.08.07 - klo:19:40 »

Ruaska ilmottautuu mun kautta mukaan retkelle, ei sika jaksanut kirjautua Iskee silmää
tallennettu

J-KING
Gustavs's FishBalls
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #11 : 24.08.07 - klo:21:17 »

Salon suunnalta tulevien kannattaa sopia kimppakyytejä kun teitä useanpi olis tulossa. Samoin ketkä tulee Helsingistä.
tallennettu

psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Paikalla

Profiili
« Vastaus #12 : 24.08.07 - klo:21:20 »

Samoin ketkä tulee Helsingistä.
Kyytiin ken uskaltaa Näyttää kieltä Näyttää kieltä
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
Mestari ;P
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 24.08.07 - klo:21:58 »

morjesta Hymyilee mihin aikaan olisi lähtö silloin kustaviin?
tallennettu
temesi
Vieras
« Vastaus #14 : 24.08.07 - klo:22:03 »

morjesta Hymyilee mihin aikaan olisi lähtö silloin kustaviin?

Riippuu miten kaukana Kustavista lähtee liikkeelle... Iskee silmää
tallennettu
Mestari ;P
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 24.08.07 - klo:22:04 »

Somerolta lähtisin.
tallennettu
J-KING
Gustavs's FishBalls
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #16 : 24.08.07 - klo:22:05 »

Sovitaan aikatauluja lähenpänä, nyt olis tärkeintä sitovat ilmottautumiset, jos varataan mökkejä esim.
tallennettu

Juha
Lost in Space...somewhere very very deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 24.08.07 - klo:22:45 »

Ilmoittakaas veneelliset montako venettä olis käytössä... JA montako hemmoa sisään mahtuu.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
J-KING
Gustavs's FishBalls
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #18 : 24.08.07 - klo:22:49 »

Ilmoittakaas veneelliset montako venettä olis käytössä... JA montako hemmoa sisään mahtuu.
mä pystyn siirtää pakasta toiseen ainaki 3 henkeä itseni lisäksi.
tallennettu

jpsuominen
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : 24.08.07 - klo:22:59 »

Mä otan veneen, paikkojen lukumäärä riippuu siitä heitetäänkö veneestä vai rannalta... Veneenä RySky tai Big.
tallennettu

J-KING
Gustavs's FishBalls
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #20 : 24.08.07 - klo:23:03 »

Mä otan veneen, paikkojen lukumäärä riippuu siitä heitetäänkö veneestä vai rannalta... Veneenä RySky tai Big.
Ajattelin että heiteltäis rannalta, näin porukka pysyis koossa. Tehdään hyvä suunnitema paikoista. Ja tietysti kelitkin sanelee paljon.
tallennettu

jpsuominen
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : 25.08.07 - klo:00:45 »

Ajattelin että heiteltäis rannalta, näin porukka pysyis koossa. Tehdään hyvä suunnitema paikoista. Ja tietysti kelitkin sanelee paljon.

Käy. Meikäläisen "hotspotit" ovat toisaalta sellaisia että niillä ei kyllä rantamies kalasta, tosin Vuosnaisista alkaa matkaakin niille jo kertymään... Vuosnaisten liepeillä on kyllä tosi hyviä rannalta kalastettavia paikkojakin, joten ei tuottane ongelmaa. Eikä se kyllä mua haittaa vaikka en kaikkia "salapaikkojani" joutuisikaan paljastamaan...  Virnistää
tallennettu

stento-z
Popeye
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Kippis

Profiili
« Vastaus #22 : 25.08.07 - klo:09:51 »

Ellei mitään esteitä tule niin mukana ollaan ja asunto on omasta takaa veneeni on aika pieni joten en voi ottaa mukaan kuin vaimon ja poikani Hymyilee
tallennettu

Vanhalla on oppimisen vaikeus
J-KING
Gustavs's FishBalls
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #23 : 25.08.07 - klo:10:10 »

Ellei mitään esteitä tule niin mukana ollaan ja asunto on omasta takaa veneeni on aika pieni joten en voi ottaa mukaan kuin vaimon ja poikani Hymyilee
Tervetuloa retkelle koko perhe Hymyilee
tallennettu

salama
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Ai mää vai.

Profiili
« Vastaus #24 : 25.08.07 - klo:13:51 »

Sovitaan aikatauluja lähenpänä, nyt olis tärkeintä sitovat ilmottautumiset, jos varataan mökkejä esim.

Sitten kun sais viel, noin majoitus hinnat+ ja varmaan matilla syödään Virnistää  ja vois tietämättömille, pistää tuosta puolesta viel hintoja näkyviin. ja olis kiva jos tietäis veneiden lukumäärän niin tietäis viel et kuinka monta voi oikeesti lähteä. vaikka rannoilta heiteltäiskin.
tallennettu

matti.salama@luukku.com
Kiinalainen kopio sorvi.
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu