Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Mies, poika?
Profiili
|
 |
« Vastaus #125 : 18.11.06 - klo:09:35 » |
|
Mistäs paikasta tuon suurraudun sait?
Ei voi sanoo.  Mut toi olikin kisan ainoo, ja muutenkin tässä uudessa roo pilikissä vähän nuo kalat tuntuvat olevan harvakseltaan.  Niin tulee kaloja aika harvakseltaan. Muutamalla isolla lahnalla voi voittaa helposti esim. Lehmilammen kilpailun, kuten äsken kävi minulle.  Tosiaan, isoilla kaloilla voittaa, kuten minulle kerran kävi Lehmilammessa.  22 pasuria, yksikään ei alle 150 grammaa, 8 lahnaa, 2 kiiskee ja yks ahven.  Kaikki samasta reiästä. Paljonkos tuolla oli painoa? 629 grammaa oli raudulla painoa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
 Älä pakota jokea, anna sen virrata. 
|
|
|
Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Mies, poika?
Profiili
|
 |
« Vastaus #126 : 18.11.06 - klo:09:51 » |
|
Nonni. Ekaks sillä siivellisellä pilkillä vähän päälle 600 grammanen rautu, sit vähän päälle 700 grammanen taimen. Sit iso kala siiman päässä. Taisteli taisteli. Sit tuli teksti: Iso vei pilkin.  Arg.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Mies, poika?
Profiili
|
 |
« Vastaus #127 : 18.11.06 - klo:10:15 » |
|
Kyllä niitä rautuja siellä Rautupurossa on, ihan komeitakin yksilöitä.  Senkun otatte vaan.  657, 578, 667, 628 ja 764 grammaset. 15 minuutin kisa, samasta avannosta.
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.11.06 - klo:10:30 kirjoittanut Nipa »
|
tallennettu
|
|
|
|
the juQ
Mannen utan nötter - Mies ilman pähkinöitä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #128 : 18.11.06 - klo:10:29 » |
|
Kyllähän sitä vähän voisi neuvoa sitä paikkaa... Kyllähän siellä rautuja näköjään on!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
jännä
|
|
|
kalankiskoja
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #129 : 18.11.06 - klo:10:31 » |
|
miten noita saa kuvan ku kala tulee ylös vai ootteko kaikki ottanu ite ne kameral pitäis nimittäi aika nopee olla
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Mies, poika?
Profiili
|
 |
« Vastaus #130 : 18.11.06 - klo:10:33 » |
|
miten noita saa kuvan ku kala tulee ylös vai ootteko kaikki ottanu ite ne kameral pitäis nimittäi aika nopee olla Näppäimistössä F 12 näppäinen oikealla puolella on näppäin, jossa lukee Prt Sc eli Print Screen eli "tulosta näyttö". Se siis kaappaa kuvan. Sitten vaan Painttiin ja muokkaa-> liitä.  Toivottavasti sait selvää. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
the juQ
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #131 : 18.11.06 - klo:10:34 » |
|
miten noita saa kuvan ku kala tulee ylös vai ootteko kaikki ottanu ite ne kameral pitäis nimittäi aika nopee olla Painat Print Screen nappia, kun kala näkyy ruudussa. Prt Scr nappi on F12 oikella puolella. Sitten menet vaikka Painttiin ja painat liitä tai sitten CTRL + v. Siis noita pitää yhtä aikaa painaa. Muista tallentaesssasi kuvaa muuttaa se JPG-muotoon, muuten et saa sitä tänne viestiin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
jännä
|
|
|
Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Mies, poika?
Profiili
|
 |
« Vastaus #132 : 18.11.06 - klo:10:39 » |
|
miten noita saa kuvan ku kala tulee ylös vai ootteko kaikki ottanu ite ne kameral pitäis nimittäi aika nopee olla Painat Print Screen nappia, kun kala näkyy ruudussa. Prt Scr nappi on F12 oikella puolella. Sitten menet vaikka Painttiin ja painat liitä tai sitten CTRL + v. Siis noita pitää yhtä aikaa painaa. Muista tallentaesssasi kuvaa muuttaa se JPG-muotoon, muuten et saa sitä tänne viestiin. Näppäimistössä F 12 näppäinen oikealla puolella on näppäin, jossa lukee Prt Sc eli Print Screen eli "tulosta näyttö". Se siis kaappaa kuvan. Sitten vaan Painttiin ja muokkaa-> liitä.  Toivottavasti sait selvää. Tiivistettynä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kalankiskoja
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #133 : 18.11.06 - klo:11:00 » |
|
kiitos tiedosta. sain selvää. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jussi_
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #134 : 18.11.06 - klo:13:34 » |
|
tässä meikäläisen enkkka rautu: 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Mies, poika?
Profiili
|
 |
« Vastaus #135 : 18.11.06 - klo:13:41 » |
|
tässä meikäläisen enkkka rautu:  Paljon painoa löytyy?  Ja muuten, voisit varmaan koittaa laittaa noita kuvia liitteiden kautta. Imageshackista sain jo yhden haittaohjelman. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
esal
VIP #23
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #136 : 18.11.06 - klo:13:48 » |
|
Tässäpä meikäläisen enkka ahven, taisteli muuten ainakin 20 sekuntia. 687 grammaa 
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.11.06 - klo:13:54 kirjoittanut esal »
|
tallennettu
|
|
|
|
esal
VIP #23
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #137 : 18.11.06 - klo:14:22 » |
|
Uusi pasuri enkka: 295g.
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #138 : 18.11.06 - klo:14:31 » |
|
En vielä ole löytänyt rautuparvia mutta yksittäisiä on tullut. Äsken 1026g:nen
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Rakastan kalastamista. Sitä heittää siiman veteen, eikä tiedä mitä toisessa päässä on. Mielikuvitus leikkii pinnan alla." -Robert Altman- "You should be the change that you want to see in the world" -Gandhi-
|
|
|
Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Mies, poika?
Profiili
|
 |
« Vastaus #139 : 18.11.06 - klo:15:01 » |
|
Tässä enkkoja.  Melkein 9kg 15 minuutin enkka. 
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juho_
VIP #5
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #140 : 18.11.06 - klo:16:26 » |
|
Semmonen syönti tällä kertaa... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
-Juhon suurilöytö vuonna 2006 Heittokalastus.infosta- "Tämähän on kuin kotona kävelisi"
|
|
|
esal
VIP #23
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #141 : 18.11.06 - klo:16:38 » |
|
Onkos kukaan teistä saanut isompaa ahventa, kuin minun ennätykseni, joka on 687 grammaa? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #142 : 18.11.06 - klo:16:52 » |
|
Eipä ole kummosia ahvenia tullut. Tuli vaan mieleen että tarviiko sitä jokaisesta pelatusta pelistä laittaa jotain kuvaa. Riittää kai se pelkkä mainintakin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Rakastan kalastamista. Sitä heittää siiman veteen, eikä tiedä mitä toisessa päässä on. Mielikuvitus leikkii pinnan alla." -Robert Altman- "You should be the change that you want to see in the world" -Gandhi-
|
|
|
the juQ
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #143 : 18.11.06 - klo:17:19 » |
|
Millä ihmeellä te pilkitte rautua? En oo saanu yhtään ja oon kokeillu kaikkia viehietä. Mitä pilkkiä käytätte?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
jännä
|
|
|
Jiksu
Mököttävä täysi-ikäinen TurKuutti
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #144 : 18.11.06 - klo:17:32 » |
|
Onkos kukaan teistä saanut isompaa ahventa, kuin minun ennätykseni, joka on 687 grammaa?  Oon saanu lehmilammesta 768g ahvenen. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kalamiäs
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Goddard Caddis
Profiili
|
 |
« Vastaus #145 : 19.11.06 - klo:17:15 » |
|
Onkos kukaan teistä saanut isompaa ahventa, kuin minun ennätykseni, joka on 687 grammaa?  Oon saanu lehmilammesta 768g ahvenen.  milläs te noita isoja assuja vedätte ja mistä??
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kalamies on erimies
|
|
|
Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Mies, poika?
Profiili
|
 |
« Vastaus #146 : 19.11.06 - klo:17:19 » |
|
Onkos kukaan teistä saanut isompaa ahventa, kuin minun ennätykseni, joka on 687 grammaa?  Oon saanu lehmilammesta 768g ahvenen.  milläs te noita isoja assuja vedätte ja mistä?? Tasuri, pystypilkit, morrit yms. Ja varaudu, niitä ei tule joka toisella kerralla. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
esal
VIP #23
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #147 : 19.11.06 - klo:20:13 » |
|
Onkos kukaan teistä saanut isompaa ahventa, kuin minun ennätykseni, joka on 687 grammaa?  Oon saanu lehmilammesta 768g ahvenen.  milläs te noita isoja assuja vedätte ja mistä?? Lehmilammesta tulee yleensä noin 50 grammaista ja pienempää ahventa. Joskus iskee kuitenkin suurempia petoja lahnan pilkkimisen sivutuotteena, kuten oma suurin ahveneni.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.11.06 - klo:20:15 kirjoittanut esal »
|
tallennettu
|
|
|
|
the juQ
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #148 : 22.11.06 - klo:15:33 » |
|
Taittaa olla propilkki into sammua... Kun ei enää tule viestiä  No en minäkään enää pelaa propilkkiä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
jännä
|
|
|
Hemulisoturi
VIP #20
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #149 : 22.11.06 - klo:16:27 » |
|
Hermot palaa kun ei raudut löydy  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jos sinulla ei ole hyvää syytä tehdä se mitä olet tekemässä, on sinulla syy jättää se tekemättä.
|
|
|
|