jänis
Rauhaton Roger Rabbit
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Kaikki paitsi purj... eiku kalastus on turhaa!
Profiili
|
 |
« : 28.03.08 - klo:17:43 » |
|
Onko kokemuksia uudesta pienenmästä mallista? ainakin hienosti se uiskentelee!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
! vituik män prkl ! --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --=
|
|
|
jänis
Rauhaton Roger Rabbit
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #1 : 15.04.08 - klo:15:22 » |
|
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.04.08 - klo:15:28 kirjoittanut jänis »
|
tallennettu
|
! vituik män prkl ! --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --= --=
|
|
|
Mikko10
Porin karhunpentu, Mr Seatrout
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #2 : 15.04.08 - klo:15:26 » |
|
Ui pirun hienosti, melkein kun elävä kala suoralla kelauksella ja liukuu myös vähän jos kommeltaa vavan kanssa. Suositeltava ostos 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jänis
Rauhaton Roger Rabbit
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #3 : 15.04.08 - klo:15:38 » |
|
Juu u! http://www.youtube.com/watch?v=dqptlYdbH18Se föörplei on vilmin loppupuolella ni HÄH...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.04.08 - klo:15:40 kirjoittanut jänis »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
temesi
Vieras
|
 |
« Vastaus #4 : 15.04.08 - klo:16:37 » |
|
Mulla on tuota uintiläpällisenä ja sitten jerkkimallisena. Uintiläpällinen on suoralla kelauksella todella maukas ja samaa voi sanoa kun jerkkaa tuota uintiläpällistä. Jerkkimallin kanssa kun taas alkaa jerkkaamaan, niin omasta mielestä ainakin liian kiemurtelevainen ja vilkas kuin villi käärme. (ehkä kesällä hyvä pulikoille) Eli läpällinen vie voiton ainakin mun käyttötarkoituksessa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #5 : 15.04.08 - klo:16:43 » |
|
Mulla on tuota uintiläpällisenä ja sitten jerkkimallisena. Uintiläpällinen on suoralla kelauksella todella maukas ja samaa voi sanoa kun jerkkaa tuota uintiläpällistä. Jerkkimallin kanssa kun taas alkaa jerkkaamaan, niin omasta mielestä ainakin liian kiemurtelevainen ja vilkas kuin villi käärme. (ehkä kesällä hyvä pulikoille) Eli läpällinen vie voiton ainakin mun käyttötarkoituksessa.  Mäkin noita läpällisiä ostin mutta kerrotko Temesi miten nopeasti ne sulla lähtee vajoomaan kun lopetat kelaamisen?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
temesi
Vieras
|
 |
« Vastaus #6 : 15.04.08 - klo:16:50 » |
|
Ne lähtee vajoamaan samantien ja uppoaa ihan samalla vauhdilla kuin läpätön. 15cm busteria hitaammin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jio
Jerkkijulkkis
SHS-Jäsen
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #7 : 15.04.08 - klo:17:04 » |
|
Tuo läpätön kestää muistaakseni huonosti jerkkaamista; kelauitolla ui ihan nätisti mutta, em. syystä, tylsä uitettava. Taisi poistua vieherasiasta ekan kerran jälkeen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
temesi
Vieras
|
 |
« Vastaus #8 : 15.04.08 - klo:17:56 » |
|
Kyllä mulla ainakin ui mainiosti jerkatessa. Oikein maukas.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kettujänis
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #9 : 15.04.08 - klo:18:21 » |
|
Pari noita ostin ja koitin,koitin.. Olis mynnis nyt jos kiinostaa,paskasärki ja se säteilymekki väri 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mä tiedän missä mä en asu
|
|
|
Jio
Jerkkijulkkis
SHS-Jäsen
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #10 : 15.04.08 - klo:19:55 » |
|
Kyllä mulla ainakin ui mainiosti jerkatessa. Oikein maukas.
-Lienee näitä makuasioita.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
TMU-82
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #11 : 15.04.08 - klo:20:51 » |
|
Mielenkiintoisen näköisiä. Pitänee pari kappaletta ostaa kokeeksi ja kokeilla uistelussa myös 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Fat people are harder to kidnap
|
|
|
PAR
Puksun Paronitar
Aktiivi
Jäsen

Poissa
yksi itse saatu kala vastaa tuhatta ostettua
Profiili
|
 |
« Vastaus #12 : 15.04.08 - klo:21:14 » |
|
-Lienee näitä makuasioita.
Niinhän se on. Kalathan sen päättää mistä ne tykkää ja mihin ne hyökkää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Deep
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #13 : 15.04.08 - klo:21:22 » |
|
En epäile, etteikö sillä napsu kalaa hyvinkin, mutta mun mielestä kuin vaappu.. ainakin se pienempi. Omistin ja möin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hauki on kala
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #14 : 16.04.08 - klo:19:18 » |
|
tollasen kyllä joutuu ostaa ens viikon lopuks 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hauki on kala!!!
|
|
|
Heittokalastaja-94
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #15 : 22.05.08 - klo:14:45 » |
|
Viime viikolla tollasen Firetigerin ostin ja päätin mennä kokeilemaan yhteen kaislikkoon jossa on nyt n. 1 metrin syvää. Ensimmäinen heitto ja heti oli hauki kiinni  Ui myös todella hienosti!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ako
Jäsen

Poissa
Vuoden 2007 eka hauki Suomessa
Profiili
|
 |
« Vastaus #16 : 23.05.08 - klo:10:01 » |
|
Deep oli koko pitkässä ketjussa ensimmäinen, joka jollain tavalla vastasi kysymykseen, kaikki muut, jopa jänis itse, menivät asian sivusta
Minä olen sitten toinen: On kokemusta, omistan yhden eli muikkuvärin. Koonsa puolesta on hiukan hankala käytettävä, mutta niinä hetkinä, jolloin kalat eivät ole erityisen yhteistyökykyisiä, on pelastanut tilanteita, houkuttelemalla isomuksiakin esille, eli kulkee vaikeiden tilanteiden rasiassa edelleen mukana.
--ako
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Deep
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #17 : 23.05.08 - klo:10:53 » |
|
jatketaan.. eli ostin 3 kappaletta takaisin.. jaa miksikö.. no en tiedä. Rasittavaa on leukaläpättömässä se, että koukkujen kasvattaminen vie reilusti uintia.. no oli arvattavissa, mutta vaatii siis jo 2/0 koukuilla lisää vauhtia/ tai kepin heilutusta = oliskohan toi muutenkin parempi nopeasti uitettuna (erittäin pinnassa tosin tullaan)? Kääntyilee ihan hienosti välillä poikittain, mutta kontaktien määrä esim eilen oli vaatimatonta, kun taas samassa paikassa shallow buster nakutti enemmän osumia.. ehkä mä en vaan osaa. Leukaläpällinen vaihtoehto oli mun mielestä parempi uintisyvyytensä takia, mutta sitä taasen ei oikein saa poikittain jne.. eli enempi vaappu, mutta monikäyttöisempi? Painon kanssa noi toimii uistelussakin aivan varmasti.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.05.08 - klo:10:54 kirjoittanut Deep »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kuhankeittäjä92
Vieras
|
 |
« Vastaus #18 : 23.05.08 - klo:15:45 » |
|
Ostin noita 4Play Herringeitä 2kpl pituus: 13cm ja paino: 21g. Ui muuten pirun nätisti. Kun kelaa takaisin ja näkee pinnan tuntumassa olevan vieheen, ihan kuin se olisi elävä kala. Hintakaan ei ollut mikään kauhea. Prismassa 9,95 eguu. Suositeltiin ERÄ-lehdessä matalille haukipaikoille.  Numero oli muistaakseni 5-2008.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.05.08 - klo:15:47 kirjoittanut kuhankeittäjä92 »
|
tallennettu
|
|
|
|
v4ld0_
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #19 : 23.05.08 - klo:20:09 » |
|
Ei kyllä juu kauheen paha uinti näyttäis olevan vois kans ostaa melkei listalle menee varmaan ainakin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Heittokalastaja-94
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #20 : 28.07.08 - klo:12:19 » |
|
Mun mielestä toi uintilevyllinen oli parempi kun toi swim&jerk.. en tiiä miks. Mikä on teiän mielestä paras väri tohon?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
osku_
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #21 : 14.09.08 - klo:17:41 » |
|
mites muuten onko enemmän lämpimän veden viehe kun kylmän veden kun aika venkurtaja on. mites muuten lentääköhän toi 13/21 grammanen 4play hyvin. normaali avokela vehkeillä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
kalastus se oikea harrastus
|
|
|
löllö_hauki
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Raha ei ole esteenä kalastustarvikkeita ostaessa.
Profiili
|
 |
« Vastaus #22 : 14.09.08 - klo:20:15 » |
|
Itse pidän eniten tuosta uintilevyttömästä isoinmasta koosta. Suoralla keluksellakin ui ihan nätisti, mutta vähän vavalla elävöittämällä saa jo todella kovan sarjan haukivieheen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jerkkiä paiskon.
|
|
|
Heittokalastaja-94
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #23 : 24.09.08 - klo:13:39 » |
|
Eli onko näitä Swim & Jerkkejä 13cm/21g koossa? Jos on niin mistä saa?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mikko10
Porin karhunpentu, Mr Seatrout
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #24 : 24.09.08 - klo:13:50 » |
|
Eli onko näitä Swim & Jerkkejä 13cm/21g koossa? Jos on niin mistä saa?
On, ja kyllä niitä ihan kaupoista pitäisi löytyä missä yleensäkin uistimia on  Ainakin täällä porissa niitä on esim. honkkarissa, motonetissä, prismassa..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|