Jio
Jerkkijulkkis
SHS-Jäsen
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« : 09.02.08 - klo:16:13 » |
|
Jos tuo jerkki on hyvä, niin hinnalla pilattu. Ei mitään pelkoa et maksan tuollaisia hintoja jerkistä.  -Ihan uteliaisuudesta; mikä on käypänen jerkin hinta?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mikko10
Porin karhunpentu, Mr Seatrout
Yleisvalvoja
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #1 : 09.02.08 - klo:16:17 » |
|
-Ihan uteliaisuudesta; mikä on käypänen jerkin hinta?
Itsellä ainakin se 15-16e on rajana. Jerkkausta en ole paljoa harrastanut ja vasta yksi hauki on jerkillä ylös noussut joten en ole asiantuntija sanomaan, mikä olisi käypä hinta jerkiltä. Mutta tuo 15-16e on rajana mitä jerkistä maksan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
osku_
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #2 : 09.02.08 - klo:17:25 » |
|
mulla on on noin 15 euroa. en oo ostellut kun pienemmän koon bustereita mutta silti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
kalastus se oikea harrastus
|
|
|
v4ld0_
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #3 : 09.02.08 - klo:18:14 » |
|
16€ maks.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Catera1
VIP #26
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #4 : 09.02.08 - klo:18:16 » |
|
Jerkeissäkin on niin isot hintaerot, että omaa ylärajaa ei varmaan ole. En ole tainnut 25€ enempää maksaa, ei ole ollut tarvetta kalliimmille ja kyllä sen yli mennessä maistuu jo suola. Tämä jerkki ei siis näköjään maksa liikaa, oikeastaan yllätyin kuin näin hinnan täällä, tuli mieleen heti että hinta on varmaan joku 28€.
Edit. puhuin tossa siis hellhoundista
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.02.08 - klo:23:12 kirjoittanut Catera1 »
|
tallennettu
|
Hyvä, parempi, minulle sopivin...
|
|
|
Juha
Lost in Space...somewhere deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #5 : 09.02.08 - klo:18:54 » |
|
Oma henkilökohtainen budjetti venyy ja paukkuu kyllä, joten ei ole oikeastaan tullut uistinta vastaan jota en olisi raaskinut ostaa, no okei, ehkä EV-Trutta. Mutta ymmärrän kyllä, että junioreille tuo ~22e alkaa olemaan jo melko paljon rahaa. Onhan toi vanhassa rahassa 130mk, mikä on mun mielestä suhteellisen kova hinta. Epäilen, ettei vanhan rahan aikaan kukaan muukaan olisi maksanut 130mk uistimesta, 22,9e kuullostaa sen sijaan kohtuullisemmalta.
Ymmärrän kyllä jerkkien hinnoittelunkin suomessa, varsinkin käsintehtynä kun olen nähnyt tuota "savottaa" ihan livenä mikä esim. JIO:lla on.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Juha Söderholm "Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani Hei mun blogi on jossain hapessa...
|
|
|
djuza
Kettuuntunut maailmanmatkaaja
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #6 : 09.02.08 - klo:19:19 » |
|
Ennen pidin jerkkien hintoja järkyttävinä mutta kokeiltuani tehdä niitä itse rupesin tulemaan toisiin aatoksiin.ostan yleensä tarjouksista tai matka-asentaja kun olen niin esim Busat olen tuonnut Sweduista(yleensä alta 180SEK)Suomessa jos maksaa yli 25€ niin joudun yleensä kysymään mammalta että haluaisinko minä tämän  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #7 : 09.02.08 - klo:19:24 » |
|
Kaupallinen liukuhihnatuote niin alle 20€ pitää saada. Käsityöstä olen sitten valmis maksamaan huomattavasti suurempia summia varsinkin jos tiedossa on ko tuotteen pyytävyys. Yleinen ilmiö on ettei mikään saisi maksaa mitään varsinkaan homemade tuotteet; mä ajattelen toisin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
iMeffz
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #8 : 09.02.08 - klo:20:01 » |
|
Oma maksimi on siinä mantan rajoilla, eli sellainen 37e.
Kyllä hyvästä voi maksaa enemmänkin. Jos uistin on nimittäin tuon 35euron arvoinen kalastavuudeltaan ja muilta osin, niin mikä ettei.
Sittenkun enemmän perehtyy näihin jerkkejen hintoihin, niin buster jerkki on melko halpa jerkiksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
v4ld0_
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #9 : 09.02.08 - klo:20:33 » |
|
on kyllä juu jos manta maksaa sen 37€  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kalahaukka
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #10 : 09.02.08 - klo:20:39 » |
|
Mulla maksimi on yleensä 25€. Sitä kalliimpia jerkkejä en ole juurikaan ostanut. 15-17€ jerkistä on mun mielestä aika halpa hinta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #11 : 09.02.08 - klo:20:56 » |
|
23€ aika lailla yläraja jerkeille. En tarvitse mitään 37€ mantoja kun halvemmallakin saa kalaa hyvin. (mm. buster) 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
heksa
VIP #8
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #12 : 09.02.08 - klo:21:09 » |
|
Yhdestäkään Mantasta yhtä 10'' lukuunottamatta en ole maksanut yli 25 euroa. Netistä noita saa uutenakin tuohon hintaan, Wobblerin alesta vieläkin halvemmalla. Raja taitaa mennä juuri 25€:n kohdalla, ellei ole jotain erikoisempaa tarjolla. Eniten tulee ostettua Bustereita, joita saa jo lähes vaappujen hinnalla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
temesi
Vieras
|
 |
« Vastaus #13 : 09.02.08 - klo:21:10 » |
|
Buster oli muistaakseni 16.90e ja se on mulle ainakin se katto, ja onhan toikin jo niin paljon et siksi aloinkin valmistamaan jerkkejä itse. Kymmenen tuon hintaisen jerkin summalla saa jo kivasti tarvikkeita niiden valmistamiseen. Samalla hyötyy myös siinä et saa talven mukavasti kulumaan kun askaretta löytyy. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eetu
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #14 : 09.02.08 - klo:21:38 » |
|
Vaikka en jerkkaakkaan, en jerkistä yli 12 € maksaisi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
”Liito-orava on yöaktiivinen lintu.” Aulikki Salmia Biotoopit-luennolla.
|
|
|
|
|
osku_
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #16 : 09.02.08 - klo:22:20 » |
|
ei ketä vaan tollastako voi ostaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
kalastus se oikea harrastus
|
|
|
Catera1
VIP #26
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #17 : 09.02.08 - klo:23:10 » |
|
Vaikka en jerkkaakkaan, en jerkistä yli 12 € maksaisi.
Entä jos jerkkaisitkin? Ite kyllästyisin jos olis pelkkiä slidereitä, westineitä, jakkeja, melvineitä ja muuta halpaa. Noita siis saa kaupasta 12€ ja alle. Kyllä se ensin tuntui oudolta maksaa vaikka yli 15€ kalikasta kun siirtyi jerkkaukseen mutta piti tottua että halvalla ei saa...mukavaa
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvä, parempi, minulle sopivin...
|
|
|
kalankiskoja
Aktiivi
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #18 : 09.02.08 - klo:23:51 » |
|
Miekin olen tässä aloitellut jerkkausta tänä vuonna ja suurin mitä suostun maksamaan on se pigin hinta..mitäköhän 25€ se on...Muutama sellainen on jo tiedossa eräällä foorumin henkilöllä minulle mutta ne on ostettu wobblerin alennuksilta eikä hintaa jäänyt kun n.15€ kipale muistaakseni.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
riwehe
spede
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #19 : 10.02.08 - klo:00:47 » |
|
No tällä hetkellä olen maksanut jerkistä enintään 22,9€/kpl. Sillä tai alle olen saanut pari mantaa, hellhoundia yms. En kyllä lähtisi maksamaan normihintaa mantasta. Ei se ole niinautuaaksi tekevä viehe, että siitä niin paljon maksaisin. kKyllä se on aina melkoisen harkinnan takana tuommoisen normi busankin osto, johtuen rahatilanteestani 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
huug0
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #20 : 10.02.08 - klo:09:13 » |
|
Its eolen maksanut kalleimmillaan 15€ pikku-busasta ,mutta jos hyvän näköinen jerkki vastaan tulee niiin kyllä olen sen 20€ valmis maksamaan
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
v4ld0_
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #21 : 10.02.08 - klo:09:33 » |
|
20€ on mun mielestä jo ihan liikaa paitsi ei käsin tehdystä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eetu
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #22 : 10.02.08 - klo:12:00 » |
|
Entä jos jerkkaisitkin? Ite kyllästyisin jos olis pelkkiä slidereitä, westineitä, jakkeja, melvineitä ja muuta halpaa. Noita siis saa kaupasta 12€ ja alle. Kyllä se ensin tuntui oudolta maksaa vaikka yli 15€ kalikasta kun siirtyi jerkkaukseen mutta piti tottua että halvalla ei saa...mukavaa Niin, mutta onko nuo yli 12€ merkittävästi parempia, kuin halvemmat.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
”Liito-orava on yöaktiivinen lintu.” Aulikki Salmia Biotoopit-luennolla.
|
|
|
säynävä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #23 : 10.02.08 - klo:18:33 » |
|
karvan alle 40 euroa taitaa suurin sijoitus jerkkiin, eli mantaan postikuluineen. mielestäni ei ole vielä liikaa, mutta ei noita kyllä päivittäin viitsi ostella. enemmän sylettää laittaa vajaa kymppi halpispaskaan, kuin muutama kymppi laatutavaraan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|