VaKa
VArma KArkuuttaja
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
J-king lusikat
Profiili
|
 |
« : 28.03.07 - klo:18:56 » |
|
Pieni OT,onko kukaan heittiksen käyttäjistä saanut jerkillä mertsarin? Olen kyllä kuullut monilta tahoilta että jerkillä olis Tane nostettu laidan paremmalle puolelle. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Onko ihme jos ei enemmän kaloja saa,siiman molemmissa päissä on liero -Jaakko Teppo-
|
|
|
Juha
Lost in Space
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #1 : 28.03.07 - klo:19:51 » |
|
Pieni OT,onko kukaan heittiksen käyttäjistä saanut jerkillä mertsarin? Olen kyllä kuullut monilta tahoilta että jerkillä olis Tane nostettu laidan paremmalle puolelle.  Abo ainakin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Juha Söderholm "Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani Hei mun blogi on jossain hapessa...
|
|
|
salama
Volmari kuulapää
Aktiivi
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #2 : 28.03.07 - klo:21:32 » |
|
Ostin muutaman pienen jerkin. ja meinasin tarjota niitä, kun uinti on aika omituinen noilla.  + koko on sopiva. mut kyllä noita muilklekin tarjoillaan
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.03.07 - klo:21:41 kirjoittanut salama »
|
tallennettu
|
|
|
|
Original Jykä
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #3 : 28.03.07 - klo:22:08 » |
|
En ole jerkillä taimenta saanut, kun en ole vielä sitä kokeillut. Nyt kun on ainakin yksi pikkujerkki hommattu, niin sillä se jerkkitaimen nousee. Muutenkin uskon, että tänä vuonna taimenen kalastus jerkillä nousee vahvasti esiin. Sen verran kuumeisesti tuntuvat monet mestarit kyseiseen lajiin jerkkejä kehittävän. Ei muuta kuin kaikki ennakkoluulottomasti kokeilemaan. Jerkki ei ole pelkästään haukiviehe, katsokaa vaikka JIO:n kotisivuilta. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.03.07 - klo:23:00 kirjoittanut Original Jykä »
|
tallennettu
|
Deadman walking.
|
|
|
Deep
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #4 : 29.03.07 - klo:07:10 » |
|
On kai niitä saatu.. mutta mutta, mertsarin ongintaan ei mun mielestä käy ihan joka vempain. Jerkin tulisi varmaan olla glider tyyppinen pienellä vesivastuksella lisättynä.. eli melko kapea ja terähkö nokkainen => jotta voidaa pitää tarvittaessa kunnolla vauhtia. Koivistohan on tuohon tarkoitukseen kehitellyt oman mallinsa, joka poikkeaa toisille kaloille tarkoitetuista melkoisen paljon.. ainakin ulkonäöllisesti. Ja tässä tapauksessa mä puhun kalikasta joka on tehty "vain" tuota tarkoitusta varten, kun onhan niitä sattumakaloja saatu busallakin.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.03.07 - klo:07:18 kirjoittanut Deep »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
salama
Volmari kuulapää
Aktiivi
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #6 : 29.03.07 - klo:11:27 » |
|
Tällästä meinasin tarjoilla, tuli ostettua 2kpl näitä sävyjä +yksi vihree, värisee ihan sikana samalla tavalla kuin kevenne lusikka, alaspäin ja hyvä sivu liuku. Rohkea rokan syö, eikä sitä kokeilematta tiedä.
|
|
|
|
Deep
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #7 : 29.03.07 - klo:11:42 » |
|
Toihan on hyvän näköinen.. mikä toi on?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
salama
Volmari kuulapää
Aktiivi
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #8 : 29.03.07 - klo:21:46 » |
|
Jerkkinä ne mulle myytiin  ja jerkkimäinen uint,i nimeä en tiedä, yksi pien valmistaja noita on tehnyt, en muista nimeä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Original Jykä
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #9 : 30.03.07 - klo:22:33 » |
|
En kuitenkaan lähtisi tampaxii pyytämään jerkeillä tarkoitushakuisesti.
Itse ajattelin tosiaan tänä vuonna ihan tarkoitushakuisesti testata jerkillä tantun kalastusta. Varsinkin tämä keväinen taimenenkalastus kiinnostaa kovasti, koska keväällä ei tarvitse lähteä erikseen taimenkalaan, vaan haukireissusta voi uhrata tietyn ajan myös taimenspottien koluamiseen. Toki sitä lusikkaakin tulee noissa paikoissa heitettyä, mutta joidenkin pikkujerkkien speksit tuntuvat olevan hyvin kohdallaan taimenjahtiinkin, joten miksi ei yrittäisi niillä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Deadman walking.
|
|
|
Spande
Spande Special
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #10 : 31.03.07 - klo:00:06 » |
|
Abo on kyllä ainoa kalastuspiireistä tuntemani persoona, joka saa väärää kalaa " oikeilla" vehkeillä oikeista paikoista- vai onkos se nyt sitten toisinpäin. Joko se osaa hommansa helvatun hyvin, tai sitten se tekee jotain pahasti väärin .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tyhjännyhtäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #11 : 01.04.07 - klo:08:58 » |
|
kyllä tanttu jerkkiin käy! itse pääsin kokeilemaan tuota uutta baby ezoxia. varmasti toimiva peli. viikko sitten hyvän kokoisen tanen karkuutin eli toimii. babya pystyy uittamaan tosi hitaasti mikä varmsti on valttia keväällä valitettavasti baby ei kevät markkinoille ilmeisesti kerkiä  . lisää aiheesta fish-on:n sivuilla
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
VaKa
VArma KArkuuttaja
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
J-king lusikat
Profiili
|
 |
« Vastaus #12 : 01.04.07 - klo:09:20 » |
|
Nyt keväällä jos joku teistä jerkillä Taimenen koukuttaa niin kuva tänne,hullu ei usko ennen kuin kuvan näen. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Onko ihme jos ei enemmän kaloja saa,siiman molemmissa päissä on liero -Jaakko Teppo-
|
|
|
|
|
Spande
Spande Special
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #14 : 01.04.07 - klo:20:11 » |
|
Se sano mua kullakseen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
VaKa
VArma KArkuuttaja
Yleisvalvoja
Jäsen

Poissa
J-king lusikat
Profiili
|
 |
« Vastaus #15 : 01.04.07 - klo:21:34 » |
|
Nyt on uskottava  .Pitäisiköhän itsekkin ens reissulla kokeilla 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tyhjännyhtäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #16 : 02.04.07 - klo:17:58 » |
|
Nyt on uskottava  .Pitäisiköhän itsekkin ens reissulla kokeilla  kannattaa kokeilla jos baby ezoxeja pakissa on? epäilen että olisi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|