Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.11.08 - klo:11:47

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Uistimet
| | |-+  Jerkit
| | | |-+  Hilarius jerkit vol. 2
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Hilarius jerkit vol. 2  (Luettu 309 kertaa)
Hilarius
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« : 03.05.08 - klo:20:38 »

Eli aloitetaan homma uudestaan silläkin uhalla että se taas poistetaan.. Pyörittää silmiään

Näin valmistajana haluaisin kysellä käyttäjien mielipidettä ko. jerkistä ja onko joitakin parannus ehdotuksia ?
Myös väreistä ja työnjäljestä saa antaa palautetta.
Jos jollakulla on jerkki haljennut käytössä niin ehdttomasti yhteyttä koska tiedän että niitäkin on. Olen maalannut kaikki tuollaiset yksilöt uudestaan postikuluilla kun kyseessä on ollut aina Nitrolakalla tehdyt yksilöt ja ne vaan eivät lakan kovuuden takia pysy kasassa.

-Hilarius-
tallennettu
Catera1
VIP #26
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 04.05.08 - klo:11:01 »

Oon varmaan joskus laittanutkin sulle jotain näistä mutta laitetaan tänne. Ite tykkään käyttää noita matalissa paikoissa, varsinkin merellä kivikkoisissa paikoissa tuli heiteltyä viime kaudella, mutta silloin mulla oli melko köyhä värivalikoima. Jerkit ovat helppouittoisia ja samalla toimivia. Vielä ei mitään suurempaa kokoa ole tullut mutta kuitenkin ihan mukavasti kappaleita.

Tossa pitäs olla kaikki tämänhetkiset värit

Kiiltis vähän saanut osumaa, siinä on pitkä halkeama pohjassa...mutta ottipeliä en lähetä uudelleenmaalattavaksi  Hymyilee
tallennettu

Hyvä, parempi, minulle sopivin...
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu