Juha
Lost in Space
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« : 30.04.07 - klo:11:24 » |
|
Avataan Esox-jerkeille oma topic. Kokemukset jerkistä, malleista ja väreistä tähän.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Juha Söderholm "Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani Hei mun blogi on jossain hapessa...
|
|
|
Deep
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #1 : 30.04.07 - klo:11:34 » |
|
Mä en saanut noilla juuri kalaa.. voi tietysti olla, että en perehtynyt niiden uittamiseen tarpeeksi (siis perusuittoon muutoksia). Kaikki myyty.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jrc
SHS-Jäsen
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #2 : 30.04.07 - klo:15:57 » |
|
Mä myin kans omani pois,ui liian siististi mun makuun,ei tää silti tarkoita sitä etteikö Esox olisi kalastava jerkki.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha
Lost in Space
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #3 : 30.04.07 - klo:16:34 » |
|
Kaveri vetäisi tänään 13kg hauen Esoxilla. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Juha Söderholm "Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani Hei mun blogi on jossain hapessa...
|
|
|
Catera1
VIP #26
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #4 : 11.06.07 - klo:00:06 » |
|
Perusvarma jerkki. Yksi helpoiten uitettavista jerkeistä omasta mielestä ainakin. Alkuun Ezox oli mun ykköstykki juuri sen takia että sitä on niin helppo uittaa, nykyään kun osaa jo vähän paremmin uitella jerkkejä, Ezoxin uittaminen maistuu puulta, ja alkaa kaivata haasteellisempaa jerkkiä. Nyt täytyy tunnustaa että esim. Busteri on mulle hiukan haasteellinen uitettava, mutta sen takia sitä on mieluisampaa viskoa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvä, parempi, minulle sopivin...
|
|
|
v4ld0_
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #5 : 22.09.07 - klo:07:45 » |
|
Mikä olis sopiva väri kirkas vetiseen järveen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
fishers
Yhteistyökumppanit
Jäsen

Poissa
Finger Mullet
Profiili
|
 |
« Vastaus #6 : 24.09.07 - klo:12:29 » |
|
Mikä olis sopiva väri kirkas vetiseen järveen.
Järvissä en ole Esoxia uittanut, mutta kirkkaassa merenlahdessa Björkön lähistöllä pesin kaverini Karrin siniprisma Esoxilla 5-0. Tämä tapahtui alkukesästä, jolloin vihernieriän saaminen oli erittäinkin haasteellista... Oli hakemista uittamisen suhteen ja toimivin tapa silloin oli todella hidas kelaustaktiikka 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kaivo
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #7 : 06.11.07 - klo:22:41 » |
|
Ezoxeja valmistava Fish On Oy on lopettanut toimintansa. http://www.kolumbus.fi/fish-on/
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.11.07 - klo:18:18 kirjoittanut Kaivo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #8 : 07.11.07 - klo:20:13 » |
|
Järvissä en ole Esoxia uittanut, mutta kirkkaassa merenlahdessa Björkön lähistöllä pesin kaverini Karrin siniprisma Esoxilla 5-0. Tämä tapahtui alkukesästä, jolloin vihernieriän saaminen oli erittäinkin haasteellista... Oli hakemista uittamisen suhteen ja toimivin tapa silloin oli todella hidas kelaustaktiikka  Missä päin björköä olit? viime kesänä itse kerran siellä, ja en ole palailemassa todellaakaan takaisin.  sori offtopic.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vielä ei ole aika sun, taistele Ukka taisteleja ja pian kotiin! Tukena ollaan viimeiseen asti, EI ANNETA PERIKSI!
|
|
|
kalankiskoja
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #9 : 07.11.07 - klo:20:23 » |
|
Pahaan aikaan lopetti valmistamisen.Juuri jerkkauksen aloitin ja nuita oli muutama tarkoitus hankkia.Toivottavasti tavaraa vantaassa sitten riittää kun tuotteet sinne eksyvät.Pakko nimittäin siellä käydä. Ei kellään sattuisi olemaan hyväkuntoisia ezoxeja pakissa turhana?Niistä voisin joko maksaa tai vaihtaa jos jotain semmoista löytyy mikä kiinnostaisi.YV:tä vaan miulle jos löytyy.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Psy1
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #10 : 14.02.08 - klo:21:05 » |
|
Erittäin kova peli ruokahaluttomalle, hitaalle hauelle kylmiin vesiin.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.04.08 - klo:12:19 kirjoittanut Psy1 »
|
tallennettu
|
|
|
|
The Stig
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #11 : 24.02.08 - klo:16:17 » |
|
Mitkä ovat hyviä värejä? Aattelin tilata noita 4kpl niin antakaapas vähän väri vinkkejä. Esim. hyviä vuodenaikavärejä ja muutenkin ottavia värejä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marvellous
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #12 : 23.03.08 - klo:19:18 » |
|
Omat suosikit 602 (silakka), 604 (pilvi) ja 610 (kilohaili) ja kylmällä vedellä maistuneet parhaiten. Tietääkö joku täällä muuten kuinka monta eri väriä Ezoxissa yhteensä löytyy ?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
riwehe
spede
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #13 : 23.03.08 - klo:20:18 » |
|
Tossa ylempänä Psy1 keräili ainakin jossakin vaiheessa noita... Hän varmaan tietää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Psy1
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #14 : 12.04.08 - klo:08:15 » |
|
Tietääkö joku täällä muuten kuinka monta eri väriä Ezoxissa yhteensä löytyy ?
Hätänen vilkasu tuotti tulokseks 34kpl perus värejä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.04.08 - klo:18:08 kirjoittanut Psy1 »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Mikko10
Porin karhunpentu, Mr Seatrout
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #16 : 06.07.08 - klo:11:28 » |
|
Onko tätä ESOX jerkkiä vain yhtä eri kokoa? Närväsellä näin kyseisiä jerkkejä ja kiinnostuin sen verran että olisi tarkoitus tuollainen tässä lähipäivinä hommata.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|