Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
01.12.08 - klo:22:51

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Uistimet
| | |-+  Jerkit
| | | |-+  Buster Jerk Shallow Runner - kokemuksia?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Buster Jerk Shallow Runner - kokemuksia?  (Luettu 2355 kertaa)
Original Jykä
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« : 15.10.06 - klo:18:07 »

Onkos porukat ennättäneet jo tutustua ja testaamaan tuohon Busterin matalauintiseen versioon. Jotain positiivisia kommentteja olen siitä kuullut, mutta aika vähäistä on ollut kokemus. Pitääkö odottaa myöhäissyksyyn tai jopa ensi kevääseen, että ko. viehe näyttää tehonsa. Värikartta on suppeudestaan huolimatta vähintäänkin mielenkiintoinen. Itse saatan ainakin yhden hankkia kokeeksi, ja ehdottomasti Nemo-värissä (vuokkokala). Sillä on jo suorastaan sadistista kalastaa  Virnistää
tallennettu

Deadman walking.
heksa
VIP #8
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 18.10.06 - klo:22:35 »

Ilmeisesti 15cm? Paljonko painoa? Vois ostaa jos sopii mun haukivavalle. Muuten täytyy tyytyä Buster Jerk kakkoseen.
tallennettu
Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Mies, poika?

Profiili
« Vastaus #2 : 18.10.06 - klo:22:50 »

Ilmeisesti 15cm? Paljonko painoa? Vois ostaa jos sopii mun haukivavalle. Muuten täytyy tyytyä Buster Jerk kakkoseen.
Asiasta Buster Jerk II.
Onkos tuolla tullut kalaa, ja minkämoisesti?  Pyörittää silmiään
tallennettu

Älä pakota jokea, anna sen virrata.
heksa
VIP #8
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 18.10.06 - klo:22:57 »

Asiasta Buster Jerk II.

Ei tullut, tällä hetkellä pohjassa. Pyörittää silmiään
tallennettu
Jio
Jerkkijulkkis
SHS-Jäsen
Jäsen
**
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 19.10.06 - klo:08:58 »

Asiasta Buster Jerk II.

-Olen heitellyt joella Buster II:sta alle puolen metrin veteen, joitain hauen tappeja on tullut. Uinti aika pliisu myötävirtaan uitettuna.
tallennettu

tmu
SHS-Jäsen
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 22.11.06 - klo:00:10 »

Kolme tollasta olen ostanut, ja muutama väri lisää täytynee hankkia.
 Erittäin kelpoisan oloinen peli, herkkä ja hiukan kevyempi uinti kuin perusBusterissa. Tarkoitukseensa, eli alle metrin veteen erittäin toimivan tuntuinen peli. Vaatii tosin hiukan kevyempää rynkytystä kuin originaali.
 Tosin uintisyvyyden johdosta noitten käyttöalue on suppeahko, ja siitä syystä niille kertyy tapahtumia hitaanlaisesti. Mutta mulla on kovaa vauhtia kiilaamassa "kusimatalan" keskihyökkäjäksi. Peliaikaan nähden kerää kaloja mukavasti.
 Hiukan etukoukkua painottamalla noista on mahdollista tehdä täysin syvyytensä säilyttäviä.
tallennettu
Rkl
SHS-Jäsen
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 22.11.06 - klo:07:18 »

Ei ole noita pakkiin kertynyt, normi Busaa on voinnut aika pintakalvossa uittaa mutta ei enään näin kylmän veden aikaan/ hitaalla uitolla. Miten toi kellumalli vilauttaa kylkeä vrt. normaaliin?
tallennettu
tmu
SHS-Jäsen
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 22.11.06 - klo:16:09 »

Kuten ui muutenkin, eli vilauttaa kylkeään hiukan kevyemmällä vedolla. Liuku on jonkin verran pidempi kuin normibusalla. Tosin toimii parhaiten hiukan hitaammalla ja herkemmällä nykimisellä, ja vaatii kunnolla liukuakseen hiukan enemmän tilaa, eli siimalenkki saa olla löysempi. Johtuu varmaankin siitä että se on kevyempi kuin normiversio.

Tuntuman huonontumista kompensoi jonkin verran se, että tärpin usein näkee. Mutta silti miinuksena ainakin mulla , että kalat jää tärpeiksi hiukan tavallista useammin.
tallennettu
Deep
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 27.11.06 - klo:22:26 »

pyh pustereita Hymyilee
ostakaa slidin shad.. eteen 3/0 ja taakse 1/0, niin kasassa on wannabe Pig Hymyilee
mä olen nyt ton itselleni löytänyt.. kylmä vesi on ainut hetki kun sillä jotain tekee.. tosin
sama taitaa olla ton pinta busan kanssa.
tallennettu
D_X
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 02.05.07 - klo:14:29 »

Erikoislelu matalaan n 70cm syvyyteen, Shallow busalla on tullut kiskottua kevät haggea ihan mukavasti matalista kutulahdista. Saa suspiks vaihtamalla normikoikut owner 2/0ks.
Paljon parempi uinti ja helpompaa uittaa kuin normi busaa, mutta harmillisesti ei ui niin syvällä.
tallennettu
Deep
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 02.05.07 - klo:14:31 »

"Paljon parempi uinti ja helpompaa uittaa kuin normi busaa, mutta harmillisesti ei ui niin syvällä."

siksi se vissiin on shallow..
tallennettu
läde
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 08.05.07 - klo:19:53 »

palon iskuja mut ei taho osuu ku menee niin pinnassa
tallennettu
Juha
Lost in Space
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 19.05.07 - klo:12:42 »

Erittäin kiva jerkki rantakalastajalle, haukikin kävi eilen ihmettelemässä jerkkiä kun eilen testailin vähän.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
osku_
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 12.07.07 - klo:15:45 »

Onko uinti suht kokt saman linen kun busasa.
tallennettu

kalastus se oikea harrastus
Deep
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 12.07.07 - klo:16:01 »

parempi
tallennettu
osku_
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 12.07.07 - klo:16:38 »

No sit ostan sen ehdottomasti kalastelen muutenkin suht matalassa vedessä.
tallennettu

kalastus se oikea harrastus
riwehe
spede
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 30.07.07 - klo:14:43 »

Onko helpompi uittaa kelalla kuin normibusa?
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: Lastunen
Jätkä puhuu asiaa!
v4ld0_
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : 26.10.07 - klo:19:56 »

onko kellään kokemuksia tosta c130 värisestä busterista, tai jostain muustä väristä. onko tullu kalaa näillä hyvin.
tallennettu

Heittokalastus.info:n 1000 jäsen. Virnistää
Allu-Santeri
Ahven-Guru
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : 26.10.07 - klo:20:14 »

Mittään en ole saanut omilla kahdella shallow busalla.
Ui aivan pinnassa melkein, ei tahdo saada menemään 1m syvemmäs millään. Sekin kauhealla rynkytyksellä ja ei sovi kyllä kylmiin vesiin silloin enään.
Nemo ja tuo ihmeen musta/pun busan omistan ja kumpaakaan ei mitään havaintoa kaloista. Vaikka ei ole muihinkaan normi busiin tullut oikein mitään. pantterin värinen ja sinipeili ainoastaan toiminut muutaman kerran. No pitää jatkaa vaan uittamista.
tallennettu

Vielä ei ole aika sun, taistele Ukka taisteleja ja pian kotiin! Tukena ollaan viimeiseen asti, EI ANNETA PERIKSI!
Bugi
Jäsen
*
Poissa

MelkkeSaamaMiäs

Profiili
« Vastaus #19 : 26.10.07 - klo:22:32 »

Viime viikoloppuna shallowit näytti kyntensä lahdessa missä oli 1-1.5m syvyistä vettä, hauki-värillä mun reissun suurin 7.5kg ja Nemo rokkas sunnuntain tuhnukelillä, kolmella peräkkäisellä heitolla n. kakkosen kala kiinni.

Jos jollain tarpeettomia, niin ostan pois. Hinnasta vaan ku päästään sopimukseen.  Hymyilee
tallennettu
v4ld0_
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #20 : 27.10.07 - klo:07:14 »

Viime viikoloppuna shallowit näytti kyntensä lahdessa missä oli 1-1.5m syvyistä vettä, hauki-värillä mun reissun suurin 7.5kg ja Nemo rokkas sunnuntain tuhnukelillä, kolmella peräkkäisellä heitolla n. kakkosen kala kiinni.

Jos jollain tarpeettomia, niin ostan pois. Hinnasta vaan ku päästään sopimukseen.  Hymyilee
Onkse hauki väri toi 202 se uutuus väri ku shallowista se on lähinnä hauki väriä. Pyörittää silmiään
tallennettu

Bugi
Jäsen
*
Poissa

MelkkeSaamaMiäs

Profiili
« Vastaus #21 : 27.10.07 - klo:12:54 »

Ei, kun se on siitä signature seriesistä, Jimmy Lindahlin jerkku... siis tämä..

* Jimmyhakki.jpg (62.09 kilotavua, 580x562 - tarkasteltu 21 kertaa.)
tallennettu
v4ld0_
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #22 : 27.10.07 - klo:13:58 »

Mistä oot ostanu sen ja paljon makso.
tallennettu

Bugi
Jäsen
*
Poissa

MelkkeSaamaMiäs

Profiili
« Vastaus #23 : 27.10.07 - klo:21:58 »

Turun Pyyntivälineestä, 16,90€ muistaakseni, olis vaa tarvinnu ostaa BB.. Hyvä peli, viikonlopun aikana huijas toista kymmentä jeddaa...
« Viimeksi muokattu: 27.10.07 - klo:22:01 kirjoittanut Bugi » tallennettu
Samthefisherman
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #24 : 16.01.08 - klo:10:51 »

"Mittään en ole saanut omilla kahdella shallow busalla.
Ui aivan pinnassa melkein, ei tahdo saada menemään 1m syvemmäs millään. Sekin kauhealla rynkytyksellä ja ei sovi kyllä kylmiin vesiin silloin enään.
Nemo ja tuo ihmeen musta/pun busan omistan ja kumpaakaan ei mitään havaintoa kaloista. Vaikka ei ole muihinkaan normi busiin tullut oikein mitään. pantterin värinen ja sinipeili ainoastaan toiminut muutaman kerran. No pitää jatkaa vaan uittamista."

Yksi loppusyksyn parhaista vieheistä oli Shallow "nemo". Keväällä taas toimi "psyko". Ja eihän sen kuulukkaan mennä syvälle, johan nimikin sen kertoo. Huippupeli keväisen/loppusyksyisen (jäiden katkoman) tynkäkaislan päälle ja n. 0.5-1.5 m veteen.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu