Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
02.12.08 - klo:00:39

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Uistimet
| | |-+  Jerkit
| | | |-+  Bagley Finger Mullet - Jerkki myös taimenelle....
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Bagley Finger Mullet - Jerkki myös taimenelle....  (Luettu 988 kertaa)
Juha
Lost in Space
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« : 22.09.07 - klo:00:09 »

Kokemuksia Bagley Finger Mulletista?

Erittäin mielenkiintoisen oloinen tuote joka kuulemma kelpaa myös taimenelle...

Itselle tuommoinen ajautui joten kokemuksia tulossa lähiaikoina.

Lisätietoa / kuvia Mulletista:

http://www.fishers.fi/product_info.php?cPath=25_41&products_id=37
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
Juha
Lost in Space
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 22.09.07 - klo:00:12 »

Eli kyseessä siis jonkinasteinen jerkin ja rannikkovaapun risteytys.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

temesi
Vieras
« Vastaus #2 : 22.09.07 - klo:00:14 »

Ite sain tuosta ainakin sen kuvan et kun hauki huonolla syönnillä, niin toi vois olla yksi ratkaisu siihen. Menee ostoslistalle just nyt. Hymyilee
tallennettu
Pasi1
Insinööri, olen kerran saanut...todistetusti...
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 22.09.07 - klo:00:19 »

Kuulostaa mielenkiintoiselle, pitäisi varmaan kokeilla koskihommeleissakin. Pintakerroksen alla kulkeva walker...
tallennettu

1. Chuck Norris 2. Clint
Deep
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 22.09.07 - klo:00:20 »

Jaa.. Bomber mullet on ainakin enemmän jerkkimäinen tapaus. Se on lampihauelle ainakin todettu toimivaksi.. tosin siinä on kiinnitys otsassa, joten uinti lienee eri. Ns. rannikkovaappu toi ei taida kuvauksen perusteella olla vaan joku näiden rapalan uusien läpättömien kalikoiden tapainen.. kai?
tallennettu
Juha
Lost in Space
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 22.09.07 - klo:00:21 »

Jaa.. Bomber mullet on ainakin enemmän jerkkimäinen tapaus. Se on lampihauelle ainakin todettu toimivaksi.. tosin siinä on kiinnitys otsassa, joten uinti lienee eri. Ns. rannikkovaappu toi ei taida kuvauksen perusteella olla vaan joku näiden rapalan uusien läpättömien kalikoiden tapainen.. kai?

Ulkonäkö ainakin livenä muistuttaa todella paljon rannikkovaappua.
tallennettu

Juha Söderholm

J-KING
Kustavin Kalapullat
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #6 : 22.09.07 - klo:00:26 »

Mielenkiintoinen..hmm
Jos toimii taimenelle niin olis loistavan kokoinen ja painoinen. Värikartta turhan suppea, mutta eiköhän siihen saa itsekkin väriä pintaan....
tallennettu

Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä...
Sillä olenhan laakson suurin sika
Deep
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 22.09.07 - klo:00:28 »

jaa.. no kai mä käyn pihliksestä ostamassa tollasen ja annetaan sit palautetta.
tallennettu
J-KING
Kustavin Kalapullat
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #8 : 22.09.07 - klo:00:33 »

Lähinnä kiinnostaa kuinka tämä vajoaa, itse kaipaan hitaasti vajoavaa ja samalla itseään kevyesti ravistaen, eli vilkuttaisi kylkiään.
Ongelma kyseisen tapaisilla uisteilla ollut varsinkin rannaltaheittäen että ovat aika ruoppaajia ja varsikin kun kyseisessä vieheessä on vatsakoukku niin
voi olla hankala kalastaa, mutta mitä jos ottaa koukun pois....
tallennettu

Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä...
Deep
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 22.09.07 - klo:12:08 »

Nopean läpiajon tuloksena oli se, että liikettä ei näkynyt, joten jäipi ostamati.. onko toi osoite vaan "postilaatikko" vai onko noilla putiikki siellä?

ei tosin ollut aikaa etsiä, joten ehkäpä se siellä on..
tallennettu
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 22.09.07 - klo:12:16 »

Nopean läpiajon tuloksena oli se, että liikettä ei näkynyt, joten jäipi ostamati.. onko toi osoite vaan "postilaatikko" vai onko noilla putiikki siellä?

Ei ole varsinaista myyntitiloja siellä, eikä edes mainoksia ulospäin. Käsittääkseni saa noutaa tilatut tavarat mutta muuten ei myyntiä suoraan tiloista. Tämä ihan oma käsitykseni.
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
fishers
Yhteistyökumppanit
Jäsen
**
Poissa

Finger Mullet

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 24.09.07 - klo:12:36 »

Harmi että turhaan kävit Pihliksessä, varsinaista kauppaa meillä ei ole ainakaan vielä, mutta meillä on siellä varasto ja myyntipäiviä pidetään n 4 kertaa vuodessa. Mutta sovitaan vaikka joku päivä milloin meistä Fisherseistä on joku paikalla, niin toki tuo onnistuu. Tietysti voit myös tilata tuotteita nettikaupastamme osoitteesta www.fishers.fi Terkuin Timo Fishersistä
tallennettu

Laadukkaat kalastuvälineet internetistä: http://www.fishers.fi
Deep
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 24.09.07 - klo:13:11 »

Mulla oli asiaa sinne jok.tap ja ajelin vaan kadun päästä päähän, joten eipä ollut niin väliksi.
tallennettu
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 01.10.07 - klo:20:59 »

Nyt on ko uistetta uiteltu ja täytyy sanoa että moisia hankin muutaman lisää paremmilla väreillä.
Uintisyvyys on noin 30-40cm ja helposti heiteltävissä "normivehkeillä". Saalista ei nyt kannata puhua kun kaivossa moista uittelin mutta uinti kyllä vakuutti helppoheittoisuuden kera.
tallennettu

www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
J-KING
Kustavin Kalapullat
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #14 : 01.10.07 - klo:21:05 »

Itsekkin tuota testaan tulevana perjantaina, niin nähdään onkos siitä mihinkään.
Kun vielä värikartta olis täydellisenpi taikka saisi vain pohjaväreissä niin vois maalailla itse.
tallennettu

salama
Volmari kuulapää
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 01.10.07 - klo:21:16 »

Mikä estää maalaamasta valkoiseksi, ja pistää uuteen iskuu, kun kyseinen valmistaja. ei noita markkinoille varmasti tuo maalaamattomina. jännän näköinen vermes kyllä, voi olla että muutama. tulee pakkiin hankittua.
tallennettu

Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Mies, poika?

Profiili
« Vastaus #16 : 01.10.07 - klo:21:24 »

Oliskohan tästä ollut joskus Erässä? Muistaakseni oli. Tai sitten ei, kumminkin saman lainen puikula pyydysti hurjasti silppua.
tallennettu

Älä pakota jokea, anna sen virrata.
J-KING
Kustavin Kalapullat
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #17 : 01.10.07 - klo:21:24 »

Mikä estää maalaamasta valkoiseksi, ja pistää uuteen iskuu, kun kyseinen valmistaja. ei noita markkinoille varmasti tuo maalaamattomina. jännän näköinen vermes kyllä, voi olla että muutama. tulee pakkiin hankittua.
Ei estäkkään, tuli vain mieleen että jos sais valkoisena vois tehdä jonkin spessuvärin Virnistää
Usein vain noihin valmiisiin muoviuisteisiin ei saa kunnollista ja hyvin pysyvää maalipintaa millään.
tallennettu

Pasi1
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : 01.10.07 - klo:21:27 »

Usein vain noihin valmiisiin muoviuisteisiin ei saa kunnollista ja hyvin pysyvää maalipintaa millään.

Tuossahan voisi kokeilla jotain kaupallista tartuntamaalia pohjalle esim. Otex tai Otepohja. Tarttuvat mihin vaan ja ne voi maalata päälle millä vaan. Tosin pienin purkkikoko taitaa olla litra, joten vähän turha hankkia parin kokeilun takia mutta jos kotona pitää maalata esim. muovipintoja niin siinähän on tilaisuus.
tallennettu

1. Chuck Norris 2. Clint
VaKa
VArma KArkuuttaja
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

J-king lusikat

Profiili
« Vastaus #19 : 01.10.07 - klo:21:33 »

Tuossahan voisi kokeilla jotain kaupallista tartuntamaalia pohjalle esim. Otex tai Otepohja. Tarttuvat mihin vaan ja ne voi maalata päälle millä vaan. Tosin pienin purkkikoko taitaa olla litra, joten vähän turha hankkia parin kokeilun takia mutta jos kotona pitää maalata esim. muovipintoja niin siinähän on tilaisuus.

Otex:ia löytyy mun pajalta. Mitä minun tai J-king:in pajalta ei löydy,sitä ei tarvitsekkaan Virnistää Virnistää
tallennettu

Onko ihme jos ei enemmän kaloja saa,siiman molemmissa päissä on liero -Jaakko Teppo-
Pasi1
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #20 : 01.10.07 - klo:21:56 »

Otex:ia löytyy mun pajalta. Mitä minun tai J-king:in pajalta ei löydy,sitä ei tarvitsekkaan Virnistää Virnistää

Tietysti vielä kympin pönttö...  Pyörittää silmiään  Ei vaan, tuo on tuotteena yliveto, ellei jopa autuaaksi tekevä...siis ulkoisesti tietysti (pojat tuntien).
tallennettu

1. Chuck Norris 2. Clint
fishers
Yhteistyökumppanit
Jäsen
**
Poissa

Finger Mullet

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 02.10.07 - klo:21:21 »

Tietysti vielä kympin pönttö...  Pyörittää silmiään  Ei vaan, tuo on tuotteena yliveto, ellei jopa autuaaksi tekevä...siis ulkoisesti tietysti (pojat tuntien).

Vuosi sitten näihin aikoihin Pernajassa heiteltiin Fishersin Karrin ja Marcon kanssa melkein pelkästään noilla Finger Mulleteilla, oli helppo heittää meilkein UL vehkeillä ja pystyttiin haravoimaan kaslikon reunat ja jopa muutama metri sisäpuoleltakin, etuna hidas uppoavuus.
Joo, nämä olivat tosiaan mukana Erä-lehden testiporukoilla ja olivat saaneet vissiin myös ihan kivasti kalaa näillä.
Jos tuon vatsakoukun ottaa pois, niin vaikutus uintiin on olematon. Ja vielä semmoinen hauskuus tapahtui, että parikiloinen luupää otti kiinni paikkaa vaihtaessa, kun joku oli unhoittanut uistimen vetoon, vauhtia tais olla 10 solmua Hymyilee
Ja tuo maalaaminen voi olla vallan oiva juttu...

tallennettu

Laadukkaat kalastuvälineet internetistä: http://www.fishers.fi
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #22 : 02.10.07 - klo:21:28 »

Ja tuo maalaaminen voi olla vallan oiva juttu...

Onko noita saatavilla muita värejä kuin nuo Teidän sivuilla olevat? Jos ei niin oikeasti on maalipöntölle asiaa. Uinti kyllä miellytti ainakin täällä ja tulee moisia lisää.
tallennettu

Pyry Pyytäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #23 : 26.10.07 - klo:20:57 »

onks kellää kokemusta tosta pinta mulletist tuleeks sillä hyvin kalaa uppoova mullet on ainaki antanu ihan kiitettävästi kalaa
« Viimeksi muokattu: 26.10.07 - klo:21:01 kirjoittanut Pyry Pyytäjä » tallennettu
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #24 : 27.10.07 - klo:08:29 »

onks kellää kokemusta tosta pinta mulletist tuleeks sillä hyvin kalaa uppoova mullet on ainaki antanu ihan kiitettävästi kalaa
Onkos noita uppoaviakin? Mä on ole löytänyt kuin kelluvia ja yhden moisen omistan ja hyvin toimii.
tallennettu

Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu