Tovi vierähtänyt ..jiggailun merkeissä mennyt kesä.
Hemmetin sateinen heinäkuu "pilasi" apojahdin

Elokuu taas suorastaan menestyksellinen! Mutta avokki sai ennätys apon painoa komeat 982g

(Oksenti todella isoa mutua.Jos ei olis niin ois painossa mennyt kilo rikki!!!) Itse olen pitäytynyt puolenkilon sarjassa..(isoin 680g)Ei ole körmy vielä napannut

On tämä minun kalastusinto herättänyt monissa miespuolisissa ihmetystä.Voi olla että sivuan aihetta,mutta tuossa kesällä avokki oli lähdössä uistelemaan tuttavan kanssa ja kysäisi että lähteekö rouva mukaan..Olisittepa nähneet tämän tuttavan naaman kun tokaisin että lähtee rouva

siellä sitä sitten omaa siimaa jerkki perässä laskin niin kuin ei mitään äijän kummastellessa.Ei taida tuo kalastus olla oikein naisten lempiharraste ja jos on niin sitä kummastellaan..
Metkaa myös kun paikallisessa kalakaupassa ehkä vähän epäuskottavia katseita saa osakseen kun menee jotakin ostamaan ja hämmästys on suuri kun tietää mitä etsii mutta myyjältä asiasta tiedustelee.

Tosin myönnettäköön että vielä aika noviisi olen..
Kuhaa noussut jigillä,värinä neon eriväreissä.Aika lailla sortunut vekslaamaan väreillä.Ja uistellen keltavärit ihan ylivoimainen,tiedä mikä siinä sitten on ollut.Aika matalasta on isojakin tullut.Nyt aloitellaan hauestusta..vehkeiden virittely jo kovassa käynnissä.
Ajattelin kokeilla jerkintekoa..saa nähdä kuinka käy..painotus voi osoittautua haastavaksi

Eipä tässä..kireitä siimoja vaan..