Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
07.01.09 - klo:20:00

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Erätuotteet

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Uistimet
| | |-+  Vaaput
| | | |-+  Millainen X-Rap kannattaa ostaa?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Millainen X-Rap kannattaa ostaa?  (Luettu 3157 kertaa)
Ahvenana
aSIANtuntija
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« : 07.06.06 - klo:23:01 »

Olen ajatellut ostaa rapakalan äks-räpin, mutta en tiedä että minkä kokoisen ja värisen. Taivoitteena ois saada mahd. isoo haukee heittämällä. Eli antakaapa äänenne kuulua ja kertokaa millä värityksellä/koolla voisi narrata esim. haukikaloja? Ja jos tätä lukee oululaiset kalamiehet, niin kertokaa toki kaupat mistä näitä "kummajaisia" löytyy! Kiitos vastanneille.
tallennettu

iletheman
VIP #9
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Ostakaa ny toi pommi mult poijjes

Profiili
« Vastaus #1 : 08.06.06 - klo:13:42 »

parempia on mutta itselläni on kirre ja ahven väri, ahven värillä on tullut ahvenia,haukia,kuhia. kirree en oo koittanut. viimeks eilen ehtoolla sain yhen ahvenen tolla x-rap ahven värillä
tallennettu

Vitu* sano vatanen taas meni satanen
heksa
VIP #8
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 10.06.06 - klo:09:48 »

Eilen oli serkkuni kanssa kalassa niin X-Rapin possukatkomalli vakuutti. Antoi heti alkajaisiksi pari haukea, mutta sen jälkeen ei tullut sillä mitään.
tallennettu
tormentor
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 13.06.06 - klo:10:16 »

kävin ite eilen ostaa x-rapin ja tänää kävin aamulla uittelemassa sitä yhellä joella...6haukee parissa tunnissa...väril on semmonen kirjolohen näkönen...
tallennettu
heksa
VIP #8
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 18.06.06 - klo:11:41 »

Kyllä X-Rapilla kalaa saa, mutta en olisi niin varma onko se oikeasti niin hyvä mitä Rapala on antanut ymmärtää. Maailman suurimpana viehevalmistajana Rapala on etulyönti asemassa kun on varaa tehdä jättiläismäisiä mainoskamppanijoita. Varmasti löytyy parempiakin uistimia heittoon kuin X-Rap jos niitä vaan mainostettaisiin yhtä paljon. Itse en ole vielä X-Rappia ostanut enkä ole varma aionko edes ostaa. Esim. Stormilta löytyy hinta/laatusuhteltaan paljon parempia uistimia.
tallennettu
Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Mies, poika?

Profiili
« Vastaus #5 : 05.07.06 - klo:15:43 »

Mulla on sellanen oranssi ärsytysvärinen X-Rappi, eikä mitään o tullut. Ei vaan hauet oo olleet kiinnostuneita. ;/

Edit: Rapalalla kyllä on varaa tehdä vaikka millaisia mainoksia. Sit kaikki uistimet on liian yliarvostettuja.
tallennettu

Älä pakota jokea, anna sen virrata.
Juha
Lost in Space...somewhere deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 05.07.06 - klo:16:35 »

Mä sain yhden 2.5kg hauen ekalla uittoreissulla ahvenkuvioisella pikku-Xrapilla perhokoukulla. Eli ihan hyvin vakuutti ainakin mut vedossa, peliaikaa tosiaan sille ei oo kauheesti vielä kerennyt antaa.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Mies, poika?

Profiili
« Vastaus #7 : 05.07.06 - klo:16:39 »

No kaisse sit taitaa tosta mun väristä olla kiinni... ;/
Kaverin X-Rapistä meni nokkalevy poikki. :|
Jotenkin heikkoa laatua.

Joo mut eikun testaamaan...
tallennettu

Ahvenana
aSIANtuntija
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 07.07.06 - klo:14:41 »

Ostin tohkeissani suurimman X-Rapin (ahvenkuviosen), mutta lukuisista heitoista huolimatta en ole saanut sillä kuin yhen hauen. Senkin vielä vedosta Surullinen Potaska kampe, mun mielestä. Tai sit oon ollu väärässä paikassa kalassa... How knows....
tallennettu

Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Mies, poika?

Profiili
« Vastaus #9 : 07.07.06 - klo:14:59 »

Se kyllä saattaa olla hieman yliarvostettu vaappu. :/
tallennettu

Fishers man friend
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 15.08.06 - klo:11:22 »

Saatiin semmosella oranssilla x-rapil 1,450 kg kuha...
tallennettu
simosk
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 15.08.06 - klo:11:30 »

Useampi mainitsi, että kyseinen vaappu on huono heitellessä. Tälle on ilmeisesti jokin syy? Miksi se ei sovellu heittokalastukseen? Omia kokemuksia siitä ei ole....
tallennettu
Juha
Lost in Space...somewhere deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 15.08.06 - klo:11:31 »

Mä oon nyt tykästynyt noihin perhokoukkuisiin malleihin. Tullut kuhaa, haukea, taimenta ja ahventa jo noilla.

Noita isompia en ole vielä testannutkaan. Mut noi pienemmät vakuuttanut täysin mut jo.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
Kalahaukka
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 15.08.06 - klo:13:48 »

Mulla on 46 g katkomalli, joten painoa ainakin on tarpeeksi ja lentää hyvin. X-Rapissahan on kuulat siellä sisällä jotka siirtyy heitossa vaapun takaosaan ja heitoista tulee pidempiä. Ihan hyvä uinti siinä on mutta on niitä parempiakin vaappuja mun mielestä.
tallennettu
osku_
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 15.04.07 - klo:17:19 »

ostin x-rapin 10senttisen deep mallin väri on g tarvis koittaa kuhalle. Hymyilee leveästi
tallennettu

kalastus se oikea harrastus
Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Mies, poika?

Profiili
« Vastaus #15 : 15.04.07 - klo:18:37 »

Mulla on 46 g katkomalli, joten painoa ainakin on tarpeeksi ja lentää hyvin. X-Rapissahan on kuulat siellä sisällä jotka siirtyy heitossa vaapun takaosaan ja heitoista tulee pidempiä. Ihan hyvä uinti siinä on mutta on niitä parempiakin vaappuja mun mielestä.
Et saalista oo saanu? Mulla olis kans tollanen, pystyn ihme kyllä heitteleen 210cm BeastMasterilla tuota ilman ongelmia. (10-30g)
tallennettu

temesi
Vieras
« Vastaus #16 : 15.04.07 - klo:20:36 »

Mulla on paljon x-rap jointedin eri värimalleja. Parhaiten on antanut sellainen silakkaa jäljittelevä oikein kirkas malli, sillä on tullut todella hyvin haukea. Hyvänä kakkosena on toiminut se vihreä malli. Mun mielestä yx loistavimmista keksinnöistä toi x-rap jointed mitä Rapala on hauelle tehnyt. Arvosanaksi annan 9.5.   Hymyilee
tallennettu
Mustekala
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : 16.04.07 - klo:17:41 »

Kaverilla oli X-rap sillon kun se tuli kauppaan. Ei kerenny saaha yhtään kalaa vielä niin se katkes keskeltä  Hymyilee leveästi

Sillä isolla X-rapilla (14cm) on tullu ihan hyvin sillä on musta selkä ja valkonen maha eli S.
« Viimeksi muokattu: 16.04.07 - klo:19:09 kirjoittanut Mustekala » tallennettu

Heittokalastuksen ihmelapsi
Original Jykä
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : 16.04.07 - klo:18:58 »

Mulla tuo 10cm X-rap kuuluu kyllä metsälampi pakin vakiokalustoon, ja onpa sitä tullut merelläkin uitettua. Kalaa on tullut todella hyvin metsälammilta ja mereltäkin muutamia.
tallennettu

Deadman walking.
kalankiskoja
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : 17.04.07 - klo:19:49 »

Riihimäen kalakikka oy:n myyjä sanoi että 12cm 22g ahven kuvioinen x rap on hänen luotto vieheensä järvillä.Eli ei mikään turha kapula varmaan.Itsekkin semmoisen hankin.
tallennettu
j44kko
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #20 : 03.06.07 - klo:21:18 »

X-Rap 10cm tuli justiinsa 2,5kg hauki värinä oli PG. Hirveesti en ole vielä aikaa antanut, mutta takuulla tulee vielä saamaan.
tallennettu

Kalastus=elämän tarkoitus.
Tuoski
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : 19.06.07 - klo:07:36 »

Itse ostin tuon CLN 14cm mallin ja S 12cm mallin, kokeilla en niitä ole vielä ehtinyt.
Luultavasti ostan vielä tuon P värillä olevan 12cm.
Mitäs muita värejä suosittelisitte tummiin vesiin?
« Viimeksi muokattu: 19.06.07 - klo:07:41 kirjoittanut Tuoski » tallennettu
iMeffz
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #22 : 20.06.07 - klo:16:25 »

SB värillä on tullut haukea, varsinkin metsälammilta ja isoja ahvenia. Myös tuolla katko x-rapilla on tullut merestä ja järvistä paljon haukea. Keskikoko on ollut myös hyvä, noin 3kg. Hymyilee
tallennettu
atte14
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #23 : 31.10.07 - klo:18:13 »

11 cm ja sininen väri niin kyllä haukea tulee:D
tallennettu
Sanpo
Jäsen
*
Poissa

jea

Profiili
« Vastaus #24 : 01.11.07 - klo:11:11 »

Minulla on 11 cm X-rap värillä HS. On antanut kalaa hyvin varsinkin pilvisillä keleillä, kun kalat ovat aktiivisia ja ottavat herkästi nykivällä uittotyylillä X-rappiin.´11 cm X-rap värillä HS on yhden kaverinikin luottouistin, jota hän on käyttänyt mökkijärvessään.
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3 | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu