Juha
Lost in Space...somewhere deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« : 03.06.06 - klo:23:04 » |
|
Avaa uusi viesti ja paina "Lisätoiminnot" tekstiboksin alhaalta.
Painaa "selaa" ja liitä haluamasi liitetiedosto ja paina lähetä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Juha Söderholm "Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani Hei mun blogi on jossain hapessa...
|
|
|
Ville K
Heittokalan Graafikko
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #1 : 06.06.06 - klo:23:07 » |
|
Olenkin kaipaillut tätä ominaisuutta, mutta ei se kyllä minulla toimi. Tulee näkyviin vain nuo kuusi "rasti ruutuun" valintaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #2 : 07.06.06 - klo:07:51 » |
|
Olenkin kaipaillut tätä ominaisuutta, mutta ei se kyllä minulla toimi. Tulee näkyviin vain nuo kuusi "rasti ruutuun" valintaa.
Toimiikos nyt?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Juha Söderholm "Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani Hei mun blogi on jossain hapessa...
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #3 : 07.06.06 - klo:11:44 » |
|
Tuolla lippaosiossa yritin liittää kuvaa, enpäs onnistunut... tai onnistuin ilmesest liittään ku se näkyy viestin muokkaustilas liitteenä, mutta eip se näy viests, eli piti mennä mutkan kaut kuva näkyville.
Hyvinhän se näkyy? Eli: kuva tulee mailiin pienenä, klikkaat sitä ja saat sen isona. Toi on nimenomaan hyvä noin, koska se pienentää topiccien avaamisessa latausaikoja.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #4 : 07.06.06 - klo:12:02 » |
|
Hyvinhän se näkyy?
Eli: kuva tulee mailiin pienenä, klikkaat sitä ja saat sen isona.
Toi on nimenomaan hyvä noin, koska se pienentää topiccien avaamisessa latausaikoja.
Näkyy ehkä sulle muttei kyllä minkäänkokoisena muille. Näkyykö nyt? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ville K
Heittokalan Graafikko
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #5 : 07.06.06 - klo:19:19 » |
|
Toimiikos nyt? Kyllä näyttäisi toimivan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #6 : 09.09.06 - klo:18:53 » |
|
Siis voinko liittää sen suoraan omalta koneelta vai pitääkö ensin siirtää esim kotisivutilalle?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #7 : 09.09.06 - klo:18:56 » |
|
Siis voinko liittää sen suoraan omalta koneelta vai pitääkö ensin siirtää esim kotisivutilalle?
Voit liittää suoraan omalta koneelta. Avaa uusi viesti ja vastaus ja valitse sieltä "LISÄTOIMINNOT" tän viestiboxin alta. Siinä on LIITe-kohta, siihen vaan painat että "SELAA" niin voit valita koneeltasi tiedoston & kuvan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #8 : 09.09.06 - klo:19:10 » |
|
Kiitos Juha! Pitänee harjoitella...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jani
VIP #21
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #9 : 12.09.06 - klo:16:23 » |
|
Tänään tuli virheilmoitus että ei ole tilaa lisätä kuvaa tai jotain vastaavaa. kuvan koko jota yritin lisätä viestiin oli 59kb...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jani 59°49' N 22°56' E
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #10 : 12.09.06 - klo:18:42 » |
|
Tilaa lisätty.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
HeQ
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Vapaamuotoinen keskustelija.
Profiili
|
 |
« Vastaus #11 : 18.11.06 - klo:23:02 » |
|
Todella hyvä ominaisuus, kiitos juha erittäin paljon!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
minäkin ajettelin liittyä joensuun perhokalastajiin
|
|
|
kalankiskoja
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #12 : 18.11.06 - klo:23:09 » |
|
mainio lisäys sivuille.enää ei tarvitse etsiä omia kuvia netistä vaan saa suoraan koneelta.kiitos siitä juha 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
imot90
Vieras
|
 |
« Vastaus #13 : 11.01.07 - klo:17:43 » |
|
Itelläni ois sellanen toivomus, että kun laitatte noita kuvia tänne niin voisitte vähän pienentää niitä kun ainaskaan minä en tykkää jos ne peittää koko ruudun  vaikkapa tällä ohjelmalla onnistuu pienennys helposti: http://www.ilmaisohjelmat.fi/paint-net
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pasi1
Insinööri, olen kerran saanut...todistetusti...
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #14 : 24.02.07 - klo:11:42 » |
|
Voiko yksityisviestiin lisätä kuvia, vai onko parempi lähettää sähköpostina? Joskus olisi ollut tarve...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #15 : 24.02.07 - klo:14:40 » |
|
Voiko yksityisviestiin lisätä kuvia, vai onko parempi lähettää sähköpostina? Joskus olisi ollut tarve...
Sähköposti parempi tuohon.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #16 : 13.03.07 - klo:20:57 » |
|
up.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #17 : 14.03.07 - klo:00:17 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
stento-z
Popeye
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Kippis
Profiili
|
 |
« Vastaus #18 : 25.03.07 - klo:12:38 » |
|
No testataas krillijuhlista
|
|
|
|
tallennettu
|
Vanhalla on oppimisen vaikeus
|
|
|
stento-z
Popeye
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Kippis
Profiili
|
 |
« Vastaus #19 : 25.03.07 - klo:12:40 » |
|
JESS kiitos juha tämä helpottaa huomttavasti mun oloani 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vanhalla on oppimisen vaikeus
|
|
|
roki
VIP #3 -- Kätilön pikku apuri
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #20 : 26.03.07 - klo:19:00 » |
|
Kuis näitä kuvakokoja voi oikein pienentää? Pitääkö siis olla jokin ohjelma?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
kaikki muu paitsi kalastus on turhaa
|
|
|
esal
VIP #23
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #21 : 26.03.07 - klo:19:07 » |
|
Kuis näitä kuvakokoja voi oikein pienentää? Pitääkö siis olla jokin ohjelma?
Juu, ohjelmahan siihen pitää olla. Mulla on ainakin toi Irfanview, jonka joku minulle neuvoikin. Tuolta saa> http://www.irfanview.com
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #22 : 26.03.07 - klo:22:36 » |
|
mikähän mättää kun mulla ei näy tällä systeemillä liitetyt kuvat lainkaan. ei vaikka avaisi millä ohjelmalla tahansa, eikä vaikka tallentaisi sen ensin omalle koneelle. tulee aina vain punainen ruksi tai kuvan osote/nimi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kalastus on kuin seksi, mitä vähemmän saa, sitä enemmän puhutaan 
|
|
|
Tonnikala85
Haukien uistelumaisteri
Ylläpitäjä
Jäsen

Paikalla
Profiili
|
 |
« Vastaus #23 : 26.03.07 - klo:23:07 » |
|
mikähän mättää kun mulla ei näy tällä systeemillä liitetyt kuvat lainkaan. ei vaikka avaisi millä ohjelmalla tahansa, eikä vaikka tallentaisi sen ensin omalle koneelle. tulee aina vain punainen ruksi tai kuvan osote/nimi
Taitaa palomuuri estellä kuvia, tai voi olla nettiselainkin kun luulee niitä spammeiksi  Ainakin itellä teki joskus vastaavaa, googlella kyllä löytyi ratkaisu ongelmaan kun hetki selaili, piti jotain asetusta pikkasen muuttaa palomuurista, niin alkas toimimaan...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
roki
VIP #3 -- Kätilön pikku apuri
Aktiivi
Jäsen

Poissa
Profiili
|
 |
« Vastaus #24 : 27.03.07 - klo:21:04 » |
|
Juu, ohjelmahan siihen pitää olla. Mulla on ainakin toi Irfanview, jonka joku minulle neuvoikin. Tuolta saa> http://www.irfanview.comLöytyisköhän mistään suomen kielistä versiota?Kyllähän lontookin auttavasti taipuu,mutta olishan tämä kotokieli mukavampi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
kaikki muu paitsi kalastus on turhaa
|
|
|
|