Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.01.09 - klo:19:57

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Erätuotteet

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Kelat
| | |-+  Hyrräkelat
| | | |-+  Amba C5 mag-x
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Amba C5 mag-x  (Luettu 208 kertaa)
gsxf
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« : 26.10.08 - klo:15:09 »

Tuli nyt sitten ostettua tuollainen muiden jatkoksi, kun halvalla kerran myivät Pyörittää silmiään Keli kun on melko heikko eikä koeheittoja ole päässyt tekemään, niin tässä kiinnostaisi muiden kokemukset ko. rullasta.Magneettijarrun säätö vaikuttaa ainakin todella kätevältä.Niin kokohan oli 4600
tallennettu
Nilsuilija
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 04.11.08 - klo:17:07 »

Itse ostin muutama vuosi sitten juuri 4600 C5 Mag X:n ja oli ja on edelleen paras perusmallisista dööreistäni. Erittäin mukava käyttää, vieheet lentävät pitkälle ja käynti on varmaa. Lisäksi väri on parasta mitä dööreihin on laitettu, eli vihreä. Magneettijarru on myös kätevä kovassa tuulessa, heittohin saa lisää varmuutta jo vähäisellä säädöllä. Normi kalastustilanteissa itse en tuota magneettijarrua käytä, perus akselijarru riittää minulle passelisti.

Ainoaina miinuksina, on korkea koko moniin "nykyaikasiin" hyrriin, esim Calccuna verrattuna. Itsellä on sen verran pieni räpylä, että Calccuna ja muutamat matalaprofiiliset hyrrät istuvat merkittävästi paremmin käteen kuin perusmalliset döörit. Toisena miinuksena on vasemman päädyn magneettijarrusysteemin vaikea takaisin laitto huollon yhteydessä, tosin tämäkin taitaa johtua vaan itse laittajasta.

C5 Mag X:stä on tullut myös uusi malli, siitä ei ole kokemuksia, mutta lienee ihan yhtälailla toimiva peli kuin vanhempikin.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu