Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.01.09 - klo:14:54

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Erätuotteet

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Kelat
| | |-+  Hyrräkelat
| | | |-+  abu ambassadeur
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: abu ambassadeur  (Luettu 1918 kertaa)
iletheman
VIP #9
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Ostakaa ny toi pommi mult poijjes

Profiili
« : 30.05.06 - klo:20:10 »

minkä kokoista ambassadööriä suosittelisitte shakespearen ugly stick tigeriin240cm vapaan kun uistelu kohteena on kuha ja hauki
tallennettu

Vitu* sano vatanen taas meni satanen
Juha
Lost in Space...somewhere deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 30.05.06 - klo:21:21 »

minkä kokoista ambassadööriä suosittelisitte shakespearen ugly stick tigeriin240cm vapaan kun uistelu kohteena on kuha ja hauki

Jos sillä pelkästään uistelee, niin eiköhän 6000 Ambaa saa kaikkein halvimmalla.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
Ville K
Heittokalan Graafikko
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 30.05.06 - klo:22:32 »

Jos sillä pelkästään uistelee, niin eiköhän 6000 Ambaa saa kaikkein halvimmalla.

Jep. Näyttäisivät maksavan 65-80€ hieman ostopaikasta riippuen. Asiallisesti toimii kuustonninenkin uistelukelana. 10v takuu myös.
tallennettu

Pikeman
VIP #12
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 01.06.06 - klo:19:08 »

Kyllä 6000 sarja sisävesiin riittää varmasti ja todennäköisesti myös merellä ollessa. Itse ostin juuri 6500C Power Handle:n 69€  Virnistää
tallennettu

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä niin paljon kuin naama vaatii.
Kankia
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 08.07.06 - klo:19:43 »

Voiko näillä 6000 ja 7000 dööreillä heitellä vai onko ne vaan vetoon sopivia?

Pikaista vastausta ennen seuraavaa tilipäivää odotellen...
tallennettu

Kalastan - siis elän - Elän - siis kalastan
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 08.07.06 - klo:19:47 »

Voiko näillä 6000 ja 7000 dööreillä heitellä vai onko ne vaan vetoon sopivia?

Pikaista vastausta ennen seuraavaa tilipäivää odotellen...

Voi, mutten näe juuri järkeä ellet kalasta Tenolla lohta tai heittele jotain puntteja.

5000/pienempien ja 6000/isompien ero on lähinnä se, että isommissa on räikkäjarru, koska ne on suunniteltu lähinnä hinaukseen.

Normaali heittokalastukseen 6000-sarjalainen on kuitenkin mielestäni liian iso.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Ville K
Heittokalan Graafikko
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 09.07.06 - klo:03:57 »

Normaali heittokalastukseen 6000-sarjalainen on kuitenkin mielestäni liian iso.

Turhan iso, ei liian koska kyllä se heittää varsin keveääkin ja toimii, turhan iso vaan on.

Kyllä tuolla 6000:lla paremman(pienemmän) puutteessa heittelee, mutta pienempi kokoinen on kyllä mukavapi. Mullakin on tuo abulle passeli vapa sen 260?cm pitkä joten pienempi kela ja lyhkäsempi vapa olisi varsinkin tuolla joen varren pusikoissa minulle parempi vaihtoehto. Kyllä tuolla tosiaan pystyy keveitäkin uistimia heittämään. Olen joskus lingonnut kolmos koon lippojakin tuolla omalla hyrrällä. Paljonkohan nuo ko. koon lipat painaa? 7g?

edit: näppis tarvisi lisää kirjaimia. Hymyilee
tallennettu

Kankia
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 09.07.06 - klo:10:12 »

Kiitos infosta. Taidan mennä tohon 6000 sitten, koska Maxi Makasiinissa se on pienin tarjolla oleva koko ja aika halpa 69€. Nimenomaan jerkki settiä tässä kyhäilen ja aion heitellä sillä myös isoja jigejä. Kun budjetti tulee vastaan niin ajattelin pistää vavaksi semmosen kokotoimisen yksosasen vetovavan joita saa 10€ kpl. Ajattelin että sillä lähtee 100g vieheetkin komiasti?

tallennettu

Kalastan - siis elän - Elän - siis kalastan
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 09.07.06 - klo:11:18 »

Kiitos infosta. Taidan mennä tohon 6000 sitten, koska Maxi Makasiinissa se on pienin tarjolla oleva koko ja aika halpa 69€. Nimenomaan jerkki settiä tässä kyhäilen ja aion heitellä sillä myös isoja jigejä. Kun budjetti tulee vastaan niin ajattelin pistää vavaksi semmosen kokotoimisen yksosasen vetovavan joita saa 10€ kpl. Ajattelin että sillä lähtee 100g vieheetkin komiasti?

Jos sulla on Hong Kong lähellä, niin se on siellä vielä halvempi. Muistaakseni jotain 55e tienoilla.
tallennettu

Juha Söderholm

Juustohöylä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 07.06.08 - klo:19:13 »

Tuo 6000 on hinta/laatu suhteltan aika mainio.
Itse olen ihastunut dööreihin ja  juurikin tuon 6000 hinta tekee siitä mainion valinnan.

tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu