Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.01.09 - klo:15:46

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Erätuotteet

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Kelat
| | |-+  Haspelikelat
| | | |-+  Shimano Stradic
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Shimano Stradic  (Luettu 856 kertaa)
Juho_
VIP #5
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili WWW
« : 26.10.06 - klo:15:15 »

Shimano Stradic

Tuodaanko Stradicia suomenmaahan ollenkaan? Onkos jollain ollut jo tällainen .ko kela testissä?
Missä kokoluokissa tuota tehdään? Ainakin 2500 kokoluokkana, mutta entä muuten? Tonninen pienin?
Rapakon takana sillä on hintaa 120-180 dollaria..

Antakaahan tietonne.. Hymyilee

EDIT: Löysinkin kokoluokat.. 1000, 2500, 4000, 5000, 6000 ja 8000.
« Viimeksi muokattu: 26.10.06 - klo:15:18 kirjoittanut Juho_ » tallennettu

-Juhon suurilöytö vuonna 2006 Heittokalastus.infosta-
"Tämähän on kuin kotona kävelisi"
esal
VIP #23
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 26.10.06 - klo:19:53 »

Minun mielestäni tuota ei tuoda Suomeen, mutta voin olla väärässä.
Ikinä en ole ainakaan missään nähnyt Shimano Stradicia kaupassa.
tallennettu
temesi
Vieras
« Vastaus #2 : 26.10.06 - klo:19:56 »

Ei oo tullu ainakaan mulla koskaan vastaan vaikka shimanon keloja aina "hypistelen" joka paikassa.. Hymyilee leveästi
tallennettu
esal
VIP #23
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 26.10.06 - klo:19:57 »

Ei oo tullu ainakaan mulla koskaan vastaan vaikka shimanon keloja aina "hypistelen" joka paikassa.. Hymyilee leveästi
Taitaa olla sama vika mulla, tuo "hypistely" nimittäin. Hymyilee leveästi
Meni vähän OT:ksi.
tallennettu
kivikko
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 08.11.06 - klo:20:51 »

Itselläni Stradic 4000 ja suomesta ostettiu, eroaa kuvassa olevasta, omassa on kaksihaarainen kampi siis kaksi nuppia. Sitä taitaa olla kolmea mallia FH, FB ja FA voin muistaa väärinkin... Myös parilla kaverilla kyseiset kelat. Aivan toimiva kelat kuten shimanot yleensä, kelaus nopea ja hieman raskaampi kuin esim. Twinpower 4000:ssa...
tallennettu
Mikko_-Procyon-
Propilkki
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

*under construction*

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 27.11.06 - klo:13:54 »

Mulla on 2 kpl stradic 4000 kelaa. Ensimmäisen ostin joskus 1996 kieppeillä, toisen tuossa 2001 lähimain. Hyviä keloja ovat olleet. Ensimmäinen maksoi muistaakseni 650mk (ovh taisi olla 780mk). Jälkimmäisen sain 100e:lla (ovh 200e). Laakereita kelassa riittää ja se kyllä tuntuu myös käytössä. Jarru toimii kuin unelma. Kaksoiskampi on myös mainio keksintö, vaikka monet ovat sitä vastaan. Itse kalastan melko paljon matalassa vedessä, jossa kelausnopeus saa olla nopeahko --> suuri välitys on silloin parempi. Syvässä vedessä tuolla kelalla ei meinaa malttaa kelata tarpeeksi hitaasti, jolloin viehe tulee pinnassa ja kalaakin vähemmän. Normaalissa lusikka-uistinten heittelyssä kela on ok, mutta virtavesissä vaapuilla tai isolla vaapulla kalastaessa tuo kelaamisen (välityksen) raskaus alkaa tuntua pitkän kalastuspäivän aikana. Tutulla on 2000-kokoluokan stradic (vanhempi kuin minun vanhin) ja se on myös hyvä kela. Itse tosin kalastelen nykyään pääasiassa 1000-luokan Shimano Aerolla ja pidän siitä. Ei nuo mun saaliskalat ole niin isoja, ettenkö tuolla niille pärjäisi.
tallennettu

-bf-
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 27.03.07 - klo:18:24 »

Shimano Stradic

Tuodaanko Stradicia suomenmaahan ollenkaan? Onkos jollain ollut jo tällainen .ko kela testissä?
Missä kokoluokissa tuota tehdään? Ainakin 2500 kokoluokkana, mutta entä muuten? Tonninen pienin?
Rapakon takana sillä on hintaa 120-180 dollaria..

Antakaahan tietonne.. Hymyilee

EDIT: Löysinkin kokoluokat.. 1000, 2500, 4000, 5000, 6000 ja 8000.

Haluatko tilata? Keskustan stokkalta olen semmosen ostanu ja sitäkautta muitakin keloja tilannut,abu/shimano/daiwa.

Ei toimituskuluja ja ok hinta.
tallennettu
Juho_
VIP #5
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 27.03.07 - klo:20:53 »

No ei ole enää ensimmäisenä listalla tuo kela, kun on tuossa nurkassa pölyä keräämässä tuollainen 300 Cartinaali.. Seuraavaksi perhokelaa ja semmosta...  Hymyilee
tallennettu

-Juhon suurilöytö vuonna 2006 Heittokalastus.infosta-
"Tämähän on kuin kotona kävelisi"
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu