Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
02.12.08 - klo:22:26

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Kelat
| | |-+  Haspelikelat
| | | |-+  Shimano Solstace
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Shimano Solstace  (Luettu 762 kertaa)
Dukes
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

haukia haukia

Profiili
« : 03.07.08 - klo:16:10 »

Onkos kellään kokemusta kyseisestä kelasta?
Kertokaa ihmeessä kokemuksista!
tallennettu

-Rukka-Peikko Takkutukka-
Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 03.07.08 - klo:16:17 »

Minulla on niitä ollu parikin kipaletta viime vuosien aikana ja ihan hyvä ja suht edullinen perus Shimano. Aika kovalla käytöllä kestivät sen 3-4 vuotta minkä jälkeen alkoivat sitten reistaamaan eli kulumisesta tulleita vaivoja. Jos ei hae mitään hienouksia niin hyvä ostos nimikkeen saa minulta. Hymyilee
tallennettu

"Rakastan kalastamista. Sitä heittää siiman veteen, eikä tiedä mitä toisessa päässä on. Mielikuvitus leikkii pinnan alla."   -Robert Altman-
"You should be the change that you want to see in the world" -Gandhi-
Ihmettelijä?
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 03.07.08 - klo:20:34 »

Itse olen ajatellut ostaa Shimano Solstace 1000 RH:n (takajarrullinen).
Solstacen mukaa ajattelin ostaa 0,17 Fireline crystalia.
Quick Fire ja muuta hienouksia, edullisessa paketissa.  Iskee silmää

Laittakaa kommenttia, jos on kokemuksia myös tästä pienimmästä versiosta.
tallennettu
Skarpa
Vieras
« Vastaus #3 : 03.07.08 - klo:20:50 »

Paljons tolla olis hintaa  Huh
tallennettu
v4ld0_
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 03.07.08 - klo:20:54 »

varmaan joku 40-70€ riippuu ihan paikasta ja tarjouksista.
tallennettu

Heittokalastus.info:n 1000 jäsen. Virnistää
jänis
Rauhaton Roger Rabbit
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Kaikki paitsi purj... eiku kalastus on turhaa!

Profiili
« Vastaus #5 : 03.07.08 - klo:21:40 »

Huippu peli! 2vuotta jo kestänyt 2 ja puoli tonninen taka äijä Virnistää
tallennettu

! vituik män prkl !

--=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --= --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --= --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=
Eza
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 06.07.08 - klo:14:00 »

Kaks vuotta mulla ollu 2500 Solstace mitään negatiivistä en voi sanoa, kovassa käytössä ollu.
tallennettu
OTTO
Jäsen
*
Poissa

kaikki paitsi kalastaminen on turhaa

Profiili
« Vastaus #7 : 12.07.08 - klo:10:17 »

Pari vuotta olen kyseisen kelan omistanut ja toimii mielestäni ihan hyvin. Ainoa ongelma joka on ilmennyt on kummallinen rahina kelatessa, voisiko tuo kyseinen rahina johtua siitä että merivesi on ruostuttanut koneiston vai ihan rasvan puutteesta. Taistelu jarru on muuten ihan kätevä.
tallennettu
jänis
Rauhaton Roger Rabbit
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Kaikki paitsi purj... eiku kalastus on turhaa!

Profiili
« Vastaus #8 : 12.07.08 - klo:12:34 »

Pari vuotta olen kyseisen kelan omistanut ja toimii mielestäni ihan hyvin. Ainoa ongelma joka on ilmennyt on kummallinen rahina kelatessa, voisiko tuo kyseinen rahina johtua siitä että merivesi on ruostuttanut koneiston vai ihan rasvan puutteesta. Taistelu jarru on muuten ihan kätevä.

Mulla kuuluu kanssa pientä rahinaa! Ikinä ei ole merivettä nähnytkään ja rasvaakin on saanut... Kai se lujuuttansa rutisee Virnistää
tallennettu

! vituik män prkl !

--=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --= --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --= --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=  --=
jabala
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Porilainen vatipää

Profiili
« Vastaus #9 : 01.09.08 - klo:07:46 »

Itsellä RD(?) ja RH mallit ja täytyy tunnusta että pidän enemmän RD:stä. Uudempi RH-malli on modernimman ja laadukkaamman oloinen, mutta tuntuu silti paljon kolhommalta käyttää, lieneekö siinä sitten isommat välitykset, vai tuntuuko vaan. Joka tapauksessa molemmat toimineet hintaansa nähden loistavasti ja monta kalaa niillä on ylös vinssattu. Nyt kyllä alkaa RD jo pitämään melkoista rohinaa, mutta se onkin eläkkeensä ansainnut.

Solstacen lisäksi ei enää ole montaakaan liipaisimella varustettua kohtuu laadukasta kelaa saatavana. Jos jostakin vielä saisi noita 1000-luokan RD-malleja, voisin ostaa itselle parikin kappaletta varastoon, sen verran tyytyväinen olen niihin ollut kevyessä kalastuksessa, pääasiassa tosi pienten vaappujen heitossa. Muuten tulee käytettyä hyrrää jo jigatessakin. Joka tapauksessa mainioita pelejä jos tahtoo takajarrullisen kelan liipaisimella.
tallennettu
pahkinapuu
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 30.10.08 - klo:20:57 »

Onhan tuo ihan jämäkälle tuntunut  Hymyilee ja kaverin solstace 1000 takajarrullinen jossa on fireline O.17 on ihan mukava pikkusetti  Iskee silmää
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu