Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
02.12.08 - klo:22:33

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Kelat
| | |-+  Haspelikelat
| | | |-+  shimano sienna 1000
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: shimano sienna 1000  (Luettu 803 kertaa)
mph76
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

suvussa kulkee...

Profiili
« : 04.05.07 - klo:15:48 »

Eli sama kysymys kuin niin monta kertaa aiemminkin...onko kellään ja miten pelittää?hintaa oli honkkarissa 49€
tallennettu

Mika Huusko
sws
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 02.06.07 - klo:21:03 »

Mulla ollu käytössä n.1,5 vuotta, muuten pelittäny hyvin, mutta jarru mykistyi oudosti, eli ei enää pidä sitä "sirrirrirririririri" ääntä, kun kala vetää siimaa puolalta ja kolhuja se ei kestä ollenkaan. Itselläni kelaan tuli halkeama, kun kolautin sen kiveen, ei se haittaa kelan toimintaa, mutta silmää se halkeama ei miellytä. Epävarma . Muuten erittäin hyvä kela.
tallennettu
Pasi1
Insinööri, olen kerran saanut...todistetusti...
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 02.06.07 - klo:21:07 »

Mulla oli vappuun asti käytössä Sienna 4000 ja kesti jokusen vuoden satunnaista kalastusta. Puoli vuotta tosi käyttöä vei kelasta mehut ja hajotti puolauksen.
tallennettu

1. Chuck Norris 2. Clint
jurs
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 26.06.07 - klo:01:17 »

eipä ole mitään kehuttavaa kelasssa. Jarru äänet katoaa koska puolasta menee yks pikku osa poikki joka hankaa hammasrattaaseen josta kuuluu se ääni. . se on ihan tyyppivika että jarru äänet häviääitse tiedän ainakin 5tapausta. ja kela väljenee nopeasti mikä taas on ihan ymmärrettävää halvan hinnan takia. ihan hyvä kela ensimmäiset 10käyttökertaa. mutta en suosittele kellekkää
tallennettu
tormentor
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 01.07.07 - klo:23:04 »

eipä ole mitään kehuttavaa kelasssa. Jarru äänet katoaa koska puolasta menee yks pikku osa poikki joka hankaa hammasrattaaseen josta kuuluu se ääni. .
Ei sieltä välttämättä oo mikää poikki menny...Minä tässä pari viikkoo sitte aloin ihmettelemään et miten siitä uudesta Daiwa Capricesta muka heti meni jarru ääni, niin huomasin että siellä puolan sisällä on sellanen piiiieni jousi lähtenyt paikoiltaan. Laitoin sen paikalleen ja heti palas äänet Hymyilee
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu