Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
02.12.08 - klo:22:48

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Kelat
| | |-+  Haspelikelat
| | | |-+  Shimano Seido ra vs. Exage ra
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Shimano Seido ra vs. Exage ra  (Luettu 1296 kertaa)
Sushi
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« : 17.03.08 - klo:16:33 »

Exagea olen hypistellyt,ihan herkkäkäyntinen.Kuitenkin vain 3laakeria. Hinta muistaakseni n.80e. Uutuus-08 olis toi Seido,siinäkin 3laakeria.Onko muuta eroa kuin hinta? Vai ostaisiko suoraan vaan Super GT:n,paikallisessa olis 99e. Mielipiteitä,kokemuksia,kiitos!
tallennettu
simppa
Virallinen Simppa
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 17.03.08 - klo:20:04 »

Itsellä super gt fa ja todella tyytyväinen, koko on 2500. ainoa on että kampi ei oikee oo mun mielee.
tallennettu
riwehe
spede
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 28.03.08 - klo:21:46 »

Vain Exagea näistä kokeilleena, voin suositella lämpimästi sitä!
Se on vielä kohtuu hintainen, mutta toimii loistavasti. Exagesta
ylöspäin kalliimpaan mentäessä, keloissa maksaa vain hifistelyominaisuudet,
joilla ei tee mitään haspelissa.
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: Lastunen
Jätkä puhuu asiaa!
v4ld0_
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 11.05.08 - klo:19:14 »

Exagea olen hypistellyt,ihan herkkäkäyntinen.Kuitenkin vain 3laakeria. Hinta muistaakseni n.80e. Uutuus-08 olis toi Seido,siinäkin 3laakeria.Onko muuta eroa kuin hinta? Vai ostaisiko suoraan vaan Super GT:n,paikallisessa olis 99e. Mielipiteitä,kokemuksia,kiitos!
Eks tosa seidosa maha olla 5+1 laakeria.? oon ainaki lukenu jos et jotain ihan muuta seidoo tarkota.
tallennettu

Heittokalastus.info:n 1000 jäsen. Virnistää
Überschnitzel
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Tahtoo ul-välineet

Profiili
« Vastaus #4 : 11.05.08 - klo:20:26 »

Seidosta löytyy 5+1 laakeria Normarkin sivujen mukaan.
« Viimeksi muokattu: 01.06.08 - klo:13:26 kirjoittanut Überschnitzel » tallennettu

Gotlanti meni, J-Kingit tuli? Odottelu jatkuu...
SammyDavids
International "Fisherman"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 12.05.08 - klo:23:23 »

Vain Exagea näistä kokeilleena, voin suositella lämpimästi sitä!
Se on vielä kohtuu hintainen, mutta toimii loistavasti. Exagesta
ylöspäin kalliimpaan mentäessä, keloissa maksaa vain hifistelyominaisuudet,
joilla ei tee mitään haspelissa.

Kyllä saat aika varmasti paremman puolauksen kun laitat vähän enemmän rahaa kun sen 80 e...Näitä "ylöspäin kalliimpaan mentäessä, keloissa maksaa vain hifistelyominaisuudet" - kommentteja kuulee nykyään vähän liiikaa...

Varsinkin kommentoijan iän huomioon ottaen vaikea uskoa että kokemusta olisi väittää näin, ellet sitten ole kalastanut paljon eri paksuisilla siimoilla monia vuosia pakkaskeleillä...Tarkoitan vain että ehkei kannata väittää jos ei asiata sen enempää tiedä...Ei pahalla mutta parempi kirjoittaa sitten MINUN MIELESTÄNI ei ole/on hyvä KOSKA.......

Toi 2500 on mulle kuitenkin sellainen yleiskone jolla haluan myös kevyiden jigipäiden lentävän ohuemmilla siimoilla nätisti koska en ole jaksanut ostaa siihen hommaan omaa kelaa...siksipä HYVÄ puolaus on itselleni sen monikäyttöisyyden vuoksi tärkeä...
Se on paljolti valmistajasta kiinni mutta tässä tapauksessa ostaisin satasella sen super gt kun on kuitenkin shimanon mittapuun mukaan parempi puolaus ja kuuluu tuohon s-sarjaan..
tallennettu
v4ld0_
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 23.05.08 - klo:20:06 »

Oon kans harkinnut ostaa ton seidon takajarrullisena mitäs pidätte. onko se hyvä??
tallennettu

Überschnitzel
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Tahtoo ul-välineet

Profiili
« Vastaus #7 : 01.06.08 - klo:13:26 »

Pääsin tuota Seidoa vähän tarkemmin tutkimaan Keskisellä noin viikko sitten. Vaikutti oikein tukevalta ja toimivalta, jossain vaiheessa tulee tuon kelan osto eteen. Pyörittää silmiään
tallennettu

v4ld0_
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 08.07.08 - klo:08:45 »

Paljonko tuo seido maksoi keskisellä oon kans ostamassa tota mutta täytys tietää vähän hintoja.
tallennettu

Überschnitzel
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Tahtoo ul-välineet

Profiili
« Vastaus #9 : 08.07.08 - klo:09:37 »

Seido 2500FA taisi maksaa 89€... Pyörittää silmiään
tallennettu

Matsoni
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 11.08.08 - klo:19:43 »

Itselläni on ollut nyt reilun vuoden verran tuo Super GT 2500 akviisesti koski pelinä, ei mitään ongelmia ikinä puolaa niin per**leen hienosti ja jarru on hyvä kuin mikä. Nyt olen ajatellut napata syksyn alennuksista tuon Seidon 2500 siinä taidaa olla melkein saman tyyliset toiminnot kuin Superissa, mutta paranneltuna.

...Niin ja onhan siinä Seidossa se uusi kammennuppi "Biogrip", siinä pitäisi otteen pitää märälläkin kelillä.
tallennettu
Kaivo
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 16.09.08 - klo:11:52 »

Ostin hiljattain Exage 2500RA:n. Muutaman käyttökerran perusteella oikein mukava kela, mikäli tykkää taistelujarrullisesta haspelista. Käynti on sitä nykyajan haspelin tasaista ja pehmeää rullausta, puolausjälki hyvä (0,25 mm kuitusiimalla). Pikku miinukset liukkaahkosta kammennupista sekä taistelujarrusta, jonka vaikutusalue voisi olla hieman laajempikin.

-- Kaivo
tallennettu
Säkkimies
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 21.09.08 - klo:21:02 »

Muija menetti kelan takia 5kg ,n jalan Tenolla ( oli  Rikossa) , ostin sille sitten shimanon 10 000 Alivio,n  ja
Itselle tossa ostin Shimanon 10 000 Exage,n  kivan tuntuisia keloja , ja mikä parasta ,ei pyöri tyhjää pakilla . Pyörittää silmiään
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu