Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.01.09 - klo:14:42

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Erätuotteet

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Kelat
| | |-+  Haspelikelat
| | | |-+  Shimano FX 1000 RA ja muut tonni-luokan kelat
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Shimano FX 1000 RA ja muut tonni-luokan kelat  (Luettu 966 kertaa)
kirjohauki
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« : 12.04.07 - klo:18:24 »

Onko kokemuksia Shimano FX 1000 RA kelasta tai setistä, jossa tuo kela ja Shimano XFX vapa? Tai sitten muista edullisista keloista kevyeen kalastukseen, elikkä tonniluokkaan? Mieluiten 1000-1500 sarjan kelat ja niihin sopivat vavat pienten uistimien heittelyyn!
tallennettu

=(O) ---  MICHELIN  ---- (O)=
     A better way forward

www.michelin.com
temesi
Vieras
« Vastaus #1 : 12.04.07 - klo:18:32 »

Mulla on 4kpl Shimano FX-1000 keloja. Ne on kestänyt vuodesta toiseen ilman mitään harmeja. Ainoa huono puoli niissä on snapshot pikalaukaisija, takaliike keloissa. Muuten täydellisiä ollut. 180mk maksoin jokaisesta setistä, vavatkin vielä kahtena kappaleena vaikka vuosia kertynyt. Virnistää
tallennettu
Pasi1
Insinööri, olen kerran saanut...todistetusti...
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 12.04.07 - klo:20:12 »

Mulla on pikkukelana Shimanon Alivio 1000 ja olen tyytyväinen. Isompana kelana Shimanon Sienna, joka myöskin on täyttänyt tehtävänsä hyvin. Tuollainen Shimanon 210 cm:n XFX Hyperloop lojuu nurkassa käyttämättömänä, koska en tarvitse niin löysää vapaa, jonka 1,5 kg:n hauki saa kaksinkerroin.
tallennettu

1. Chuck Norris 2. Clint
Jarski
Siuronkosken Einstein
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 12.04.07 - klo:20:42 »

Kirjohauen kysymä setti on omasta mielestäni melkoista kuraa. Käyttökokemusta ei ole kuin yhdestä paketista, joten voi olla että maanantaikappale sattui kohdalle. Kitkajarru säälittävä, puolausjälki jotenkuten siedettävä. Kuitenkin ehkä sen 20 euron arvoinen, mitä itse maksoin setistä. Pikkuveljellä setti oli UL-totuttelukalustona, mutta vapa oli niin tunnoton ja omituinen että se oli vaihdettava kärkikatkottuun Daiwan Apollo UL:ään.

Tampereen kalastusvälineessä tuon setin lähtöhinta oli 55 euroa ja Shakespearin Tempest UL -setti oli 65 euroa. Molempia tuli testattua tosiaan, ja kyllä täytyy sanoa että Shakespeare antoi rahalle komeasti vastinetta, toisin kuin Shimano. Kelan kitkajarru on huippuluokkaa, puolausjälki hyvä, tekniikka kestävä. Vapa turhankin notkea, mutta sentään vaikuttaa vavalta eikä pajukepiltä kuten Shimano  Näyttää kieltä
tallennettu

Sensaatiomaista! Tulitaistelu osterien välillä!
Hervannan Jamie Oliver
sinba
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 25.04.07 - klo:12:20 »

olisko shimano catana 1000 hyvä kela kevyt kalastukseen Hymyilee, ja vapa Pyörittää silmiään
tallennettu

kalastus on kivaa!
Nilssi
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Kisulla hyvät oltavat

Profiili
« Vastaus #5 : 25.04.07 - klo:15:56 »

Minulla no tuo Shimano FX 1000 RA ja onhan tuo tähän asti hyvin pelittänyt. Ja hintakin on sopiva, 20e honkong.
tallennettu
sinba
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 01.05.07 - klo:20:56 »

Olisko viva metis rp500f minkään lainen Pyörittää silmiään. Katsokaa motonetistä, siellä on Pyörittää silmiään
tallennettu

kalastus on kivaa!
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu