Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.01.09 - klo:14:43

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Erätuotteet

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Kelat
| | |-+  Haspelikelat
| | | |-+  Shakespeare Pflueger President/Supreme
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Shakespeare Pflueger President/Supreme  (Luettu 848 kertaa)
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« : 09.01.07 - klo:13:23 »

Uutta haspelia olisi hankinnassa ensi kaudelle ja koska olen ollut vanhaan Ambidex sarjaan tyytyväinen alkoi otsakkeen mukainen haspeli kiinnostamaan. Onkos kenelläkään mitään kokemuksia, jyviä tai huonoja? Tarkoitus olisi ostaa pienin ul käyttöön ja isompi perusheittelyyn (10-30g).
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 09.01.07 - klo:15:00 »

UL-Pressa oli mulla alkukesällä "testissä" ja ihan mukava kelahan toi on. Sangan laukaisu oli ainakin mun yksilössä hieman tahmea, eikä puolausjälkikään ollut mikään paras mahdollinen. Puunuppi liukas. Käytössä pääasiassa todella herkkä ja hienostitoimiva kela, mutta ei todellakaan mikään Lagunan/Super GT:n tasoinen. (Itse kallistuisin viimeksimainittuun.)
tallennettu

psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 09.01.07 - klo:19:17 »

Tuo Gt on Shimano ja olen hypistellyt mutta mikä on tuo Laguna? Minusta tuo GT (niitäkin on kaiketi muutama erilainen mailli) hieman täristi kun kerran hypistelin Erän kehumana. Täytyy etsiä käsiin uudestaan ja kokeilla taas.
tallennettu

www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Mies, poika?

Profiili
« Vastaus #3 : 09.01.07 - klo:19:18 »

Tuo Gt on Shimano ja olen hypistellyt mutta mikä on tuo Laguna? Minusta tuo GT (niitäkin on kaiketi muutama erilainen mailli) hieman täristi kun kerran hypistelin Erän kehumana. Täytyy etsiä käsiin uudestaan ja kokeilla taas.
Mitä Shimanoa meinaat?  Hymyilee
tallennettu

Älä pakota jokea, anna sen virrata.
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 09.01.07 - klo:19:40 »

Mitä Shimanoa meinaat?  Hymyilee
Super 2500gt-FA oli muistaakseni se Erän testivoittaja v2005, jota kattelin. Noita Shakespearen päivitettyjä versioita en ole kokeillut vielä, joten siksi kysymys. Ja nyt mä ton Lagunankin jo tunnistin Daiwaksi Nolostunut
EDIT: ja Semmoinen ennakkoluulo on noita DAiwoja kohtaan vanhastaan että siinä pitäisi katella Capricorn tai Advantage sarjaa. Aina ollut hieman poramainen tärinä minun makuun.
« Viimeksi muokattu: 09.01.07 - klo:19:46 kirjoittanut psychocowboy » tallennettu

Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Mies, poika?

Profiili
« Vastaus #5 : 09.01.07 - klo:19:44 »

Super 2500gt-FA oli muistaakseni se Erän testivoittaja v2005, jota kattelin. Noita Shakespearen päivitettyjä versioita en ole kokeillut vielä, joten siksi kysymys. Ja nyt mä ton Lagunankin jo tunnistin Daiwaksi Nolostunut
Joo Shimano Super GT FA 2500 on minunlla nyt ollut ~vuoden aktiivisessa käytössä, ja tyytyväinen olen.
Kela sinänsä on aika pieni, vastaa 2500 sarjan Daiwoja, mutta siimatilaa on 2500 sarjalaisen verran.  Hymyilee
Mitään ylimääräisiä rahinoita tai muita komplikaatioita ei ole ollut, eikä vielä pariin vuoteen tulekaan.
Sanka toimii hyvin myös.
tallennettu

Älä pakota jokea, anna sen virrata.
appe
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 09.01.07 - klo:20:11 »

Uutta haspelia olisi hankinnassa ensi kaudelle ja koska olen ollut vanhaan Ambidex sarjaan tyytyväinen alkoi otsakkeen mukainen haspeli kiinnostamaan. Onkos kenelläkään mitään kokemuksia, jyviä tai huonoja? Tarkoitus olisi ostaa pienin ul käyttöön ja isompi perusheittelyyn (10-30g).
Ulläksi suosittenlen shimano-1000. Itsellä on ollut 2 vuotta eikä mitään muuta ongelmaa , kuin että kelan kampi tykkää käytössä jostain syystä löystyä niin, että joka kalareissulla se pitää kiristää. Muuten kela on herkkä ja kevyt käsitellä erityisesti kiitän sangan toimintaa joka on kuin huipuunsa hiottu . Pusu Kampi ongelma on pieni haitta hyötyyn nähden!  Iskee silmää
tallennettu
Juha
Lost in Space...somewhere deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 25.01.07 - klo:16:24 »

Ulläksi suosittenlen shimano-1000. Itsellä on ollut 2 vuotta eikä mitään muuta ongelmaa , kuin että kelan kampi tykkää käytössä jostain syystä löystyä niin, että joka kalareissulla se pitää kiristää. Muuten kela on herkkä ja kevyt käsitellä erityisesti kiitän sangan toimintaa joka on kuin huipuunsa hiottu . Pusu Kampi ongelma on pieni haitta hyötyyn nähden!  Iskee silmää

Shimano-1000 itsessäänhän ei ole mikään malli, vaan Shimano on merkki ja tuo 1000 on kokoluokka, joten minkäkökähän mallinen kelasi on mallimerkinnältään (Catana, Sedona, Solcstace, etc...).
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu