Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
02.12.08 - klo:21:56

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Kelat
| | |-+  Haspelikelat
| | | |-+  Oikea vapa ja kela
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Oikea vapa ja kela  (Luettu 745 kertaa)
putkituhero
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« : 14.06.06 - klo:09:01 »

Nyt olis aika hankkia se oikea ja hyvä setti kalastukseen! Kalastelen lähinnä joella 3-5 kertaa viikossa ja saaaliini on ollut yleisimmin tammukoita, harreja, haukia ja ahventa..sain kylläkin 1,5 kiloisen säynäjänkin tos viime viikonloppuna! Vavan hinta voi olla olla 100-150ekeä ja kelan myös..eli kertokaapa mikä olisi hyvä setti noin 300euron haarukkaan! siimana mulla on fireline 0,25 ja uistimien koko max 20g! Olen miettinyt shimanon beastmasteria vavaksi ja kelaa en osaa päättää..mulla on aikasempia shimano 4000 ja abu 2500..uusi kela on ehdottomasti 2500 kokoluokkaa..mutta mikä?? ja kuinka pitkä vapa kannattaisia hankkia 210 vai 240 vai joku muu..mitä kannattaa ottaa huomioon kun kelaa hankkii..etu vai takajarrullinen? kannattaa ottaa vipstaakkeleita vai ei? NYT OLIS NEUVOT TARPEEN! KIITOS jo etukäteen!
tallennettu
Juha
Lost in Space
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 14.06.06 - klo:09:20 »

Nyt olis aika hankkia se oikea ja hyvä setti kalastukseen! Kalastelen lähinnä joella 3-5 kertaa viikossa ja saaaliini on ollut yleisimmin tammukoita, harreja, haukia ja ahventa..sain kylläkin 1,5 kiloisen säynäjänkin tos viime viikonloppuna! Vavan hinta voi olla olla 100-150ekeä ja kelan myös..eli kertokaapa mikä olisi hyvä setti noin 300euron haarukkaan! siimana mulla on fireline 0,25 ja uistimien koko max 20g! Olen miettinyt shimanon beastmasteria vavaksi ja kelaa en osaa päättää..mulla on aikasempia shimano 4000 ja abu 2500..uusi kela on ehdottomasti 2500 kokoluokkaa..mutta mikä?? ja kuinka pitkä vapa kannattaisia hankkia 210 vai 240 vai joku muu..mitä kannattaa ottaa huomioon kun kelaa hankkii..etu vai takajarrullinen? kannattaa ottaa vipstaakkeleita vai ei? NYT OLIS NEUVOT TARPEEN! KIITOS jo etukäteen!

Daiwan Laguna tai Balzer Metallica Gold. Ei kyllä budjetti tuu kelan osalta täyteen, ehkä puolet tosta =)

Vapana Ambidexin Titanium olisi varmaan hyvä yleisvapa. Tosin ei senkään kanssa tule budjetti täyteen.

Kantsii kurkata myös: http://www.heittokalastus.info/forum/index.php/topic,132.0.html
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
Juha
Lost in Space
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 14.06.06 - klo:09:42 »

Tuossa myös asiasta käyty keskustelua: http://www.heittokalastus.info/forum/index.php/topic,109.0.html
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu