Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.09.08 - klo:06:08

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Kelat
| | |-+  Haspelikelat
| | | |-+  Etujarrullinen vai takajarrullinen? Quickastilla/snapshotilla vai ilman?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Äänestys
Kysymys: Mistä pidät eniten?
Etujarrullisesta ilman quickcastia
Takajarrullinen ilman quickcastia
Etujarrullinen quickcastilla
Takajarrullinen quickcastilla

Sivuja: 1 2 [3] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Etujarrullinen vai takajarrullinen? Quickastilla/snapshotilla vai ilman?  (Luettu 4156 kertaa)
Fishking
Jäsen
*
Poissa

I am back - Minä olen selkä.

Profiili
« Vastaus #50 : 09.07.08 - klo:16:56 »

Mulla on ollut vain taka jarrullisia keloja enkä oo aateluu ostaa muita kuin taka jarrullisia. Minun mielestä noista etujarrullisista on hankala säätää räikkää kesken kelauksen. Pysyn takajarrullisten puolella.

Miksi jarrua pitäisi voida säätää kesken kelauksen?
tallennettu

Nukkuessaan ihmiselle ei tapahdu yleensä mitään, mutta valveilla ollessaan hän voi saada jopa kalan!
Turusukko
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #51 : 10.07.08 - klo:23:36 »

Minulla ollut etu- ja takajarrullisia keloja ja jotenkin kyllä pidän takajarrullisesta enemmän, vaikka tiedän että etujarrulliset on yleensä parempia jarrun toiminnan suhteen. Tosin oikeastaan minulle on ihan sama kumpi jarru on. Sangan viritysliipasimella varustelluista keloista en niin pidä, mutta kyllähän niilläkin heittelee ihan ilokseen. Minulla on yksi vanhempi Mitchell-kela jossa sangan pikalaukaisu on toteutettu todella nerokkaasti - sankaa painetaan hieman taaksepäin ja se virittyy ja laukeaa. Lisäksi roottori pyörii "väärään" suuntaan jolloin siiman sieppaaminen etusormeen on todella helppoa. Kelalla on todella helppoa virittää sanka, ihan eri luokkaa kun nuo erilliset vivut.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu