Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
05.12.08 - klo:10:28

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |     |   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Kelat
| | |-+  Haspelikelat
| | | |-+  Daiwa Caprice 1000&varapuola
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Daiwa Caprice 1000&varapuola  (Luettu 1290 kertaa)
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« : 01.08.06 - klo:00:40 »

Onko kenelläkään kyseistä kelaa?Tänään satuin tuon ostamaan ja hieman hämmästyin,kun mukana ei tullutkaan varapuolaa..Kuuluuko Capriceen varapuola?Vai kusetettiinkohan mua hyväuskoista kuluttajaa.. Virnistää Kun keloja katselin,myyjä suorastaan mainosti,mihin kaikkiin näistä kuuluu varapuola ja miljoona laakeria.Meinasi mennä hermot,kun se munapää selosti taukoomatta jostain kuikkakastin ylivertaisuudesta haspelissa..Vielä kun pähkäilin kelojen välillä,myyjä oli vakaasti sitä mielt,että mukana seuraa varapuola.Mutta heti kun kaivoin lompakkoo esille,niin : "No voi voi..Ei tän kelan mukana mitään varapuolaa tulekaan" Virnistää Sille olisi ollut käyttöä,mutta en enää viitsinyt kauppoja peruakaan,joten täytyy vissiin tilata maahantuojalta..Jäi kaupoista melko negatiivinen kuva liikkeen henkilökunnasta,joten luulen,ettei mua siellä vähään aikaan nähdä..Mutta kela vaikuttaa ihan toimivalta peliltä,vaikka en ole sen kanssa vielä päässyt akvaariota edemmäs kalaan.. Nolostunut
tallennettu

Juha
Lost in Space
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 01.08.06 - klo:00:50 »

Onko kenelläkään kyseistä kelaa?Tänään satuin tuon ostamaan ja hieman hämmästyin,kun mukana ei tullutkaan varapuolaa..Kuuluuko Capriceen varapuola?Vai kusetettiinkohan mua hyväuskoista kuluttajaa.. Virnistää Kun keloja katselin,myyjä suorastaan mainosti,mihin kaikkiin näistä kuuluu varapuola ja miljoona laakeria.Meinasi mennä hermot,kun se munapää selosti taukoomatta jostain kuikkakastin ylivertaisuudesta haspelissa..Vielä kun pähkäilin kelojen välillä,myyjä oli vakaasti sitä mielt,että mukana seuraa varapuola.Mutta heti kun kaivoin lompakkoo esille,niin : "No voi voi..Ei tän kelan mukana mitään varapuolaa tulekaan" Virnistää Sille olisi ollut käyttöä,mutta en enää viitsinyt kauppoja peruakaan,joten täytyy vissiin tilata maahantuojalta..Jäi kaupoista melko negatiivinen kuva liikkeen henkilökunnasta,joten luulen,ettei mua siellä vähään aikaan nähdä..Mutta kela vaikuttaa ihan toimivalta peliltä,vaikka en ole sen kanssa vielä päässyt akvaariota edemmäs kalaan.. Nolostunut

Mulla on Caprissa muovinen varapuola. Koko tosin 1500.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
iletheman
VIP #9
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Ostakaa ny toi pommi mult poijjes

Profiili
« Vastaus #2 : 01.08.06 - klo:09:18 »

tuleee...ainakin 2500mukana ja grafiittiä tai komposiittia on
tallennettu

Vitu* sano vatanen taas meni satanen
tormentor
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 01.08.06 - klo:16:45 »

mun 1500 capricessa tuli vara puola...
tallennettu
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 01.08.06 - klo:16:50 »

No voi perse..Mua on kusetettu Nolostunut Mutta kellään tietoa,kuinka paljon tuohon maksaisi vaikkapa kaks varapuolaa Elorannalta tilattuna?
tallennettu

Juha
Lost in Space
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 02.08.06 - klo:01:02 »

No voi perse..Mua on kusetettu Nolostunut Mutta kellään tietoa,kuinka paljon tuohon maksaisi vaikkapa kaks varapuolaa Elorannalta tilattuna?

OPM olis myynnyt mulle Ambidexiin 10e kappale varapuolia, joten tuskin kauheesti enempää.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 02.08.06 - klo:09:03 »

Ainakaan Erä-lehden mukaan ei UL-Capricen mukana tulekaan varapuolaa..Capricea en vielä kalaan ole päässyt viemään,mutta eilen kun kampea pyörittelin,huomasin kelauksen lonksuvan taaksepäin ja kolahtelevan melko äänekkäästi.Tuntui,kuin IAR olisi pettämäisillään.Menee vissiin takuun piikkiin?Eikä toimituskulujakaan luultavasti mene..?Jos vaikka samalla yrittäisi ne varapuolat siihen hommata,kun kelan sinne lähettää..Vai onkohan tuohon niitä puolia mahdollista ostaa,kun ei niitä tule myyntipakkauksenkaan mukana?Mutta pystyisivätköhän he myymään mulle ihan alkuperäisen puolan?On se varmaan otettava luuri käteen.. Virnistää
tallennettu

Jarski
Siuronkosken Einstein
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 02.08.06 - klo:11:22 »

Mulla on tuollainen Caprice 1000. Varapuolaa en itsekkään saanut mukaan, koska se ei kuulu pakettiin. Oma Capriceni kävi takuuhuollossa, koska se puolasi siiman huonosti ja meni muutenkin ihme solmuihin aina. Takuuhuolto kesti koko talven, mutta nyt kela toimii kunnolla ja on erittäin mukava käyttää.

Jos joudut viemään oman kelasi takuuhuoltoon, vaadi että saat varakelan itsellesi. Elorannan (Daiwan huoltaja) palvelut eivät ole ainakaan omien kokemuksieni mukaan olleet mitään kovin nopeata toimintaa. Sain uuden kelan kun uhkasin purkaa kaupan kun huolto kesti 6kk.
tallennettu

Sensaatiomaista! Tulitaistelu osterien välillä!
Hervannan Jamie Oliver
ooveehoo
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 06.04.07 - klo:17:04 »

Olen itsekin ajetellut tuon kelan ostoa, kun nyt saisi uutena 25 eurolla (maahantuojan ilmoittama ovh. 95€). Ei siinäkään kyllä varapuolaa ole.
tallennettu
Parabellum
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 01.05.07 - klo:19:41 »

Joo honkkareissa (Hong Kong) on caprise 1000 vain 25€, todella hyvä löytö. Vantaan honkkarissa on myös myynnissä Daiwan Spinmatic X UL-vapa hintaan 39€. Tuosta saa todella hyvän UL-setin, jos puuttuu vielä. Hinta-laatusuhde on ainakin kohdillaan.

Ostin itse kummattin ja jäi hyvä olo.

PS: en saanut varapuolaa... saisikohan maahantuojalta?
tallennettu
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 01.05.07 - klo:19:48 »

Joo honkkareissa (Hong Kong) on caprise 1000 vain 25€, todella hyvä löytö. Vantaan honkkarissa on myös myynnissä Daiwan Spinmatic X UL-vapa hintaan 39€. Tuosta saa todella hyvän UL-setin, jos puuttuu vielä. Hinta-laatusuhde on ainakin kohdillaan.

Ostin itse kummattin ja jäi hyvä olo.

PS: en saanut varapuolaa... saisikohan maahantuojalta?
Varapuola ei tosiaan kuulu Caprice 1000:n myyntipakkaukseen. Pirautappa Elorannan pojille ja kysy, uskoisin että ainakin pientä maksua vastaan ne sulle puolan hankkii.
tallennettu

Parabellum
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 01.05.07 - klo:19:55 »

Kiitos. Osaatko arvioida mihin hintaan luovuttavat puolansa ja miten toimitus tapahtuu?
tallennettu
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 01.05.07 - klo:20:06 »

Kiitos. Osaatko arvioida mihin hintaan luovuttavat puolansa ja miten toimitus tapahtuu?
Hinnasta en osaa sanoa juuta enkä jaata, mutta toimitus hoitunee kuluitta postilaatikkoosi. Kun olet sinnepäin ollut yhteyksissä niin pistäppä tähänkin topiciin hintatietoja tosta puolasta, voi kiinnostaa meinaan useampiakin. Hymyilee
tallennettu

Parabellum
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 03.05.07 - klo:16:59 »

Nyt lähti Elorannalle s-postia, toivottavasti pian vastaavat. Pitäähän nyt kelassa olla varapuola... Mitä jos ollaan ajettu kilometrien päähän kalaan ja rämmitty pitkin ryteikköjä metsälammelle ja ensimmäisellä heitolla Järkyttynyt... arvaatte varmaan loput...
tallennettu
Mac_Reilu
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 21.05.07 - klo:20:47 »

Elorantaan kannattaa soittaa.. Ainakin huollossa spostiin vastaus aika hidasta.
Nimimerkillä viimekesänäpostitellut
tallennettu
Jarski
Siuronkosken Einstein
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 21.05.07 - klo:21:23 »

Mahtaakohan Elorannan pojat ehtiä edes soivaan puhelimeen?  Iskee silmää
tallennettu

Sensaatiomaista! Tulitaistelu osterien välillä!
Hervannan Jamie Oliver
Jeepula
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 04.06.07 - klo:14:45 »

MISTÄ honkkarista tota saa 25€.llä???
Lahdesta ei ainakaan! Tollasen tahoo itselle!
tallennettu
Jeepula
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : 05.06.07 - klo:09:30 »

Niinpä tietty! Nolostunut

Olisko jollain vinkkiä, mistä vois saada tollaseen hintaan? Kuka myy omansa? Cool
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu