Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
10.01.09 - klo:03:20

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Kalastus asut

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastusvälineet
| |-+  Kelat
| | |-+  Haspelikelat
| | | |-+  Abu Garcia c3
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Abu Garcia c3  (Luettu 885 kertaa)
Mac_Reilu
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« : 13.04.08 - klo:19:42 »

Elikkäs tommonen kela tuli ostettua motonetistä. Hintaa oli 45.50€ ja mukaan tuli Spiderwiren mono siima 300m.
Ilmeisesti tämä on joku vanhan c3 päivitetty versio. Löytyykö keneltäkään käyttökokemusta?

Ratio: 5.5:1
Kuulia: 7 (iar)
fulcrum-jarru
0.20mm/250m
270g
varapuola
tallennettu
nuuki
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 13.04.08 - klo:19:48 »

ompas omituisen näkönen härpäke, mut kerro toki käyttökokemuksia kuhan saat heittoja alle  Hymyilee
tallennettu
Sushi
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 15.04.08 - klo:22:52 »

Tuommonen tuli ostettua motonetistä,45e hintaan.Onko laadultaan millainen? Siimatilavuus 130m/0.25mm-100m/0.30mm. Ajattelin pistää siihen Fireline Crystalia,kumpiko paksuus,0.17 vai 0.20mm täyttäisi puolan paremmin,rullassa 110m. Paksuudethan noissa on aina alakanttiin reilusti. Ja sopivaa 7-8jalkaista vapaakin saa ehdotella. Tulis järvihauestukseen,uistimet välillä 10-25g.Sais olla sopivan napakka et toimis myös satunnaisessa jigauksessa. Löytyykö Abulta mitään mielenkiintoista uutuutta kaudelle 2008? Kokemuksia,kommentteja Kiitos!
tallennettu
Ahvenana
aSIANtuntija
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 16.04.08 - klo:08:06 »

Mulla oli tuosta se aikaisempi versio, jossa jarru oli hieman eri paikassa ja sitten siinä oli tuon siimakaaren liipaisin. Muuten hyvä kela paitsi mulla hajos siitä se räikkä-ääni ja lopulta siitä hajos sitten koko jarru Hymyilee leveästi

Sopii mainiosti heittokalastukseen, mutta vetouisteluun sitä ei kannata kovin monesti käyttää. Käy kuten yllä mainitsin.
tallennettu

Ahvenana
aSIANtuntija
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 16.04.08 - klo:08:07 »

Eikös tämä ole sama kela kuin Abu Garcia C3? Tai sitä mieltä olen ainakin itse... en ole ihan "sata-varma"...
tallennettu

jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 16.04.08 - klo:08:22 »

Eikös tämä ole sama kela kuin Abu Garcia C3? Tai sitä mieltä olen ainakin itse... en ole ihan "sata-varma"...

sama kelahan se... abu garcia on valimistaja ja malli on cardinal C3  Iskee silmää
tallennettu

Kalastus on kuin seksi, mitä vähemmän saa, sitä enemmän puhutaan Iskee silmää
Pasi1
Insinööri, olen kerran saanut...todistetusti...
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 16.04.08 - klo:09:05 »

Aiheet yhdistetty.
tallennettu

1. Chuck Norris 2. Clint
Turusukko
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 23.05.08 - klo:21:07 »

En ole itse tuolla kelalla kalastanut, mutta siis kyseessähän on tavallaan uusittu versio Cardinal C3:sta ja C3 oli uusittu versio 66:sta ellen nyt kovasti valehtele. Se vanha C3 ei välttämättä ollut ihan onnistunein kela(hieman jäykkä kelaus),  mutta toki ihan kelpo avokela. Tuolla hinnalla varmana hinta/laatu-suhteelta hyvä kela ja mukana taitaa tulla kelapussikin. Kela saattaa näyttää oudolta jarrun sijoittelun takia, mutta mielestäni tuo on hyvässä kulmassa sen säätämistä ajatellen.
tallennettu
Jigifriikki
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 28.07.08 - klo:01:47 »

Perustoiminnaltaan asiallinen kela. Tulee mukaan hienoa kangaspussia ym.  Valitettavasti abu dumppaa noita kamppanjalla ulos ja takuupalautusprosentti on aika kova. Ja kaikissa melkein sama syy. Alkaa pitää meteliä kelatessa ( laakerit tai siimanohjaimen rulla ). Toki kaikki ei ole maanantaikappaleita mutta jos oireita ilmenee, niin ainakin motonet vaihtaa ilman senkummempia syitä uuten.  Ja Abun huolto Purefishing finland vantaalta ei edes aukaise vaan lähettää uuden tilalle.

T : Myös abun omistaja (cardinal 804)
tallennettu
Jigifriikki
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 23.08.08 - klo:22:23 »

Uutta tietoa mokomasta. Purefishingin edustaja kävi asian tiimoilta juttusilla ja kyseistä kelaa on palauteltu pitkin kesää aika paljon tuon ääntelyn takia.  Virallinen selitys asiaan purefishingin edustajan mukaan on seuraava.

Kelassa on puolan pääakselilla ja niihin liittyvillä osilla " everslick " pinnoite ja tuo uusi systeemi aiheuttaa tuon ääntelyn sisäänajovaiheessa. Pikku hiljaa kuulemma ohimenevä oire.
Ja uusi ohje palautukiin ja takuuhuoltoon on aika jyrkkä. Ei ole takuujuttu. Aika näyttää miten tulee käymään. Mielenkiinnolla jään odottelemaan palautteita.

Kireitä hermoja Järkyttynyt)
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu