Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
10.01.09 - klo:03:37

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Kalastus asut

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Markkinat
| |-+  Fishers.fi
| | |-+  Kokemukset Fishersistä & palautteet Fishersin henkilökunnalle.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kokemukset Fishersistä & palautteet Fishersin henkilökunnalle.  (Luettu 2330 kertaa)
Deep
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« : 04.10.07 - klo:21:13 »

Hienosti tuntuu toimivan putiikki.. duunikaverille setti tilattu ja huomenna nouto. yhteydenpito jne toimii erittäin hyvin. Noutopaikkaan myös "vaihtoehto kela" toimitettu.
« Viimeksi muokattu: 04.10.07 - klo:22:01 kirjoittanut Deep » tallennettu
Juha
Lost in Space...somewhere deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 04.10.07 - klo:21:25 »

Jaoin tämän omaksi aiheekseen, tähän voi siis lisätä kokemukset / antaa palautetta Fishers.fi:lle. Esimerkiksi valikoimaa koskevat kyselyt voi kysyä tässä.

www.fishers.fi
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
Stögö
Wireless Fisherman
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 04.10.07 - klo:21:37 »

Tämä minun kokemus on jo vuoden takaa mutta mainitsenpa siltikin. Tilasin Fishersiltä Charlie Megabaitteja ja tilauksessa sattui pieni sekaannus jonka firman sällit hoitivat erittäin mainiosti ja nopeasti ja vielä pienen "pahoittelubonuksen" kera. Eli erittäin positiivinen kuva jäi minulle ja kunhan vaan tuotteita tulee sivuille lisää, saa vaihtoehtoja hankinnoille joita kuitenkin on jossain vaiheessa pakko tehdä. Hymyilee
tallennettu

"Rakastan kalastamista. Sitä heittää siiman veteen, eikä tiedä mitä toisessa päässä on. Mielikuvitus leikkii pinnan alla."   -Robert Altman-
"You should be the change that you want to see in the world" -Gandhi-
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 04.10.07 - klo:21:43 »

Tää on ollut monelle epäselvää, niin pistän tähän:

Eli sivuilta löytyy vain ja ainoastaan osa varastossa olevista tuotteista, eli kaikkea sivustolla olevaa on suoraan varastossa.

PALJON MUUTAKIN saa, mutta sitä kannattaa kysyä erikseen koska ovat tilaustavaraa.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

J-KING
Gustavs's FishBalls
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Seatrout_luukku.com

Profiili
« Vastaus #4 : 04.10.07 - klo:23:32 »

Tilasin daiwan vavan heiltä tiistaina ja kun sanoin että tarvitsisin sen viikonlopuksi. Kaverit toivat vavan mulle Saloon tänään koska epäilivät ettei välttämättä ehdi perjantaiksi postin mukana. Todella loistavaa palvelua.
tallennettu

Vaikka kuljen minä yksin pimeässä laaksossa, ei minun mitään siellä tarvitse pelätä...
Sillä olenhan laakson suurin sika
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 04.10.07 - klo:23:45 »

Tilasin daiwan vavan heiltä tiistaina ja kun sanoin että tarvitsisin sen viikonlopuksi. Kaverit toivat vavan mulle Saloon tänään koska epäilivät ettei välttämättä ehdi perjantaiksi postin mukana. Todella loistavaa palvelua.
Kuulostaa siltä, että oikeasti välitetään asiakkaasta ja ollaan valmiita palvelemaan asiakkaan tarpeita, eikä pelkästään juosta rahan perässä -niin kuin suurin osa kauppiaista alalla. Hienoa toimintaa!  Hymyilee
tallennettu

Pasi1
Insinööri, olen kerran saanut...todistetusti...
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 05.10.07 - klo:20:54 »

Procaster tuli tänään postin välityksellä ja oli pakattu hyvin, joten vapoja voi tilata pelkäämättä niiden rikkoutumista Postin hellässä huomassa. Olisin itse laittanut muutaman sanomapaperin paketin fylliksi, ettei vapa pääsisi heilumaan paketin sisällä mutta perille tuli ilman vaurioita  Hymyilee

OT Postin toiminnasta:
Sain emännältä pakettikoodin puhelimitse (JJFI-koodi oli peitetty Postin omalla viivakooditarralla) ja menin lappu kourassa Postin luukulle hakemaan tuota kauan kaivattua vapaa. Annoin koodin virkailijalle, joka näpytteli sen koneeseen ja totesi: "Tämä paketti on luovutettu noutajalle Kesälahdessa 1.10.07." Heräsi välittömästi mitvit-ajatus, mutta harjoittelijavirkailija pyysi kollegansa tarkistamaan asian ja näin se vain oli, paketti oli luovutettu Kesälahdessa asiakkaalle. Annoin sitten lähettäjän ja itseni tiedot, josko paketti vaikka löytyisi hyllystä. Epätietoisena ja selvästi skeptisenä tytsi kysyi paketin muodot ja vaaputti hyllyille. Ja kas, sieltähän se nyyttini löytyi ja nyt olen uuden vavan onnellinen omistaja  Hymyilee leveästi
tallennettu

1. Chuck Norris 2. Clint
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 27.10.07 - klo:11:38 »

pisti silmään nettisivulla kohdassa "pientarvikkeet" että matzuo jigikoukku maksaa 14€???
ei kai toi oikeesti ole kappalehinta...?
tallennettu

Kalastus on kuin seksi, mitä vähemmän saa, sitä enemmän puhutaan Iskee silmää
salama
Volmari kuulapää
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 27.10.07 - klo:20:39 »

ei vaan 100kpl muistaakseni, mut ei luo kyl tuolla missään?
tallennettu

="Oikeat lusikat ovat rautaa"= ="Vain tyhmä luulee tietävänsä kaiken"=
FishMar
Fishers.fi
Yhteistyökumppanit
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 28.10.07 - klo:12:06 »

pisti silmään nettisivulla kohdassa "pientarvikkeet" että matzuo jigikoukku maksaa 14€???
ei kai toi oikeesti ole kappalehinta...?

Hinta on tosiaan 100 kpl erälle. Ensi kaudeksi Matzuo poistuu ja tilalle tulee vielä parempaa, mutta siitä lisää myöhemmin...
Vanha varasto myydään pois.
tallennettu
TMU-82
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 16.02.08 - klo:00:46 »

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyisin, koska yhteistyö heittiksen kanssa on olemassa, että voiko siitä heittiksen käyttäjät hyötyä mitenkään vai onko tarjoukset samat kuin muille käyttäjille?
tallennettu

Mulle kävi vahinko. Sain kalastusreissulla kalan...
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 16.02.08 - klo:10:15 »

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyisin, koska yhteistyö heittiksen kanssa on olemassa, että voiko siitä heittiksen käyttäjät hyötyä mitenkään vai onko tarjoukset samat kuin muille käyttäjille?

Aktiivit saavat pienen alennuksen Fishersistä.
tallennettu

Juha Söderholm

kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 27.02.08 - klo:15:51 »

Asiallista palvelua fisherssin Timpalta, tiedustelin spessumpaa kelaa heiltä ja hän teki kyllä kaikkensa selvittääkseen asian ja järkätäkseen rullan mulle. Kuitenkin maahantuoja asettui esteeksi, joten itse kaupat jäi onnistumatta.

Kuitenkin palvelusta täydet pisteet. Hymyilee
tallennettu

Kuningas niko
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 25.06.08 - klo:16:16 »

Tuli s-postiin:
Lainaus
Olen lomalla 4 - 25.06.2008. Lankapuhelimiin & Videoneuvotteluihin
liittyvissä asioissa, ota ystävällisesti yhteyttä Kari Halonen /
kari.halonen@fi.ibm.com, 050-685 11. Huom! Lomani aikana tulleisiin
viesteihin / tilauksiin en vastaa, menevät suoraan roskikseen.
Hyvää kesää T.Karri Timgren

Tarkoittaako tuo ettei voi tilata tuona aikana?
tallennettu
mika922
Jäsen
*
Poissa

Siikahan se siellä!

Profiili
« Vastaus #14 : 25.06.08 - klo:19:57 »

Tuli s-postiin:
Tarkoittaako tuo ettei voi tilata tuona aikana?

Kyllä, asia on näin.
tallennettu

Kalan saanti ei ole tärkeintä, vaan kalastamisesta nauttiminen.
psychocowboy
Logistiikka & Kilpailut & Haspelihemmo
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 25.06.08 - klo:20:20 »

Oletteko rekanneet/kirjautuneet sisään ja tehneet tilausta sitä kautta?
Jos Timgren on lomalla niin siellä on tähteellä vielä kaksi muuta kaveria. Luulisi (ja ainakin minun saaman tiedon mukaan) siellä on joku aina jonkun aikaa viikosta toimistolla hoitamassa tilauksia (mikäli ei ole suunnitelmat radikaalisti muuttuneet).
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"
Kuningas niko
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 25.06.08 - klo:20:28 »

Tilasin tuolta jerkki vavan torstaina ja maksoin sen ennakkoon, mut sit tänään tuli s-postia ettei muka ota vastaan tilauksia tuona aikana vaikkakin tilissäni lukee ,
että maksu vastaan otettu ja toimitettu.

Tuo s-posti vain ihmetytti kun tuli ,ettei ota tilauksia vastaan vaikka tilissäni lukee että maksettu ja toimitettu.

e. Kai se nyt tulee?
tallennettu
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : 25.06.08 - klo:20:39 »

ettei nyt vaan ois ihan vaan sähköpostin automaattivastaus pelkästään kyselijöitä varten..
tallennettu

Kalastus on kuin seksi, mitä vähemmän saa, sitä enemmän puhutaan Iskee silmää
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : 25.06.08 - klo:20:40 »

Tilasin tuolta jerkki vavan torstaina ja maksoin sen ennakkoon, mut sit tänään tuli s-postia ettei muka ota vastaan tilauksia tuona aikana vaikkakin tilissäni lukee ,
että maksu vastaan otettu ja toimitettu.

Tuo s-posti vain ihmetytti kun tuli ,ettei ota tilauksia vastaan vaikka tilissäni lukee että maksettu ja toimitettu.

e. Kai se nyt tulee?

Jaahas sellainen tapaus Pyörittää silmiään.
Määs yritän saada kiinni huomenna jonkun niistä ja kyselen mikä on tilanne. Pitää vaan näin lomalla ettiä jostain työpuhelin, jossa noiden heebojen nrot on...
palaan asiaan jos/kun saan tietää jotain.
tallennettu

www.heittokalastus.info www.vetouistelu.info www.pilkki.info www.merikalastus.info www.saabclub.fi
Kuningas niko
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : 25.06.08 - klo:20:42 »

ettei nyt vaan ois ihan vaan sähköpostin automaattivastaus pelkästään kyselijöitä varten..
Tuohan on koko ajan vastaillut, sit tuli tänään päivällä ettei ota vastaan tilauksia vaikka koko viikon lopun on antanut väliraportteja tilauksesta.

e.
« Viimeksi muokattu: 25.06.08 - klo:20:54 kirjoittanut Kuningas niko » tallennettu
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 26.06.08 - klo:01:13 »

Kyllä ne kamat sieltä tulee / saadaan varmasti, jos olet maksanut vaikka kaverit olisivatkin lomalla, tosin hieman viiveellä.

Järjestelmän osittain tehneenä voin kommentoida, että tilapäinen tilauksen estäminen saattaa olla hankalaa Hymyilee Joten pankkipää kyllä ottaa sen vastaan.

ELi kyllä se tulee sieltä, don't worry. Toimitusaika saattaa vaan venähtää, mutta Psycho huomenna selvittelee asiaa Hymyilee
tallennettu

Juha Söderholm

M@ra
Jäsen
*
Poissa

Raitapaitojen vihollinen.

Profiili
« Vastaus #21 : 26.06.08 - klo:05:55 »

Meinasin tuolta kerran näitä jigejä tilata, mutta jäipä sitten sekin tekemättä, kun piti valita, minkä värisiä ostaisin, kun esim. väri 1, 2, tai 3 ei oikein kerro mitään...

Vai löytyykö sitten tuolta jostain, että mitä väriä mikin numero edustaa ja onko minulta se jäänyt jotenkin huomaamatta kenties? 
tallennettu
johndoe
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #22 : 26.06.08 - klo:12:01 »

Tässä ja monessa muussa putiikissa loppuu tilaushalut noihin pk hommiin. Tuoltakin voisi uistimia tilata mutta en rupee 5 e pk.ta maksamaan 3 uistimesta.

tallennettu

Kuningas niko
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #23 : 26.06.08 - klo:13:19 »

Väärä hälytys, vapa tuli !  Hymyilee leveästi
tallennettu
psychocowboy
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #24 : 26.06.08 - klo:14:01 »

Nyt on kumminkin saatu immeisiä kiinni Fisherssiltä ja pyrkivät hetimiten korjaamaan. Lienee varmaan tullut väärä automaagivastaus väärään paikkaan, kuten joku sanoi.
Hyvä että kumminkin  moisesta ilmotaan niin saavat korjata omat "vikailmoitukset"
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu