Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
10.01.09 - klo:03:49

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Kalastus asut

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastuspaikat
| |-+  Etelä-Suomi
| | |-+  Teijon Matildajärvi
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Teijon Matildajärvi  (Luettu 1840 kertaa)
allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« : 04.02.07 - klo:15:06 »

Millasias saaliita/kokemuksia olette täältää saaneet? Itse sain ensimmäiset kirjoni täältä, ja muutenkin aika monta kirrea olen yhteensä täältä saanut. Suurin osa ootto-ongella, muutama heittämällä.
« Viimeksi muokattu: 08.05.07 - klo:19:24 kirjoittanut allu_ » tallennettu
temesi
Vieras
« Vastaus #1 : 04.02.07 - klo:15:12 »

Ootto-onget aina vedessä ollut. Paras paikka on se laavu mikä on siellä väliojan luona. Ja toinen kova paikka on siitä laavulta suoraan eteenpäin katsottuna sellainen ihan pieni lahti.
10 kirreäkin sieltä voi tulla hyvällä syönnillä. Sen verran voin vielä sanoa, et kertaakaan en ole joutunut avoveden aikana lähtemään tyhjin käsin pois.
Talvella olen kerran lähtenyt ilman kalaa. Sekin johtuu mukavuudenhalustani olla laavulla, missä kalat taas eivät ole. Virnistää
tallennettu
allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 04.02.07 - klo:15:14 »

Mä oon taas aina kalastanu siinä venelaiturin vasemmalla puolella olevassa pienessä niemennokassa. Siitä on kaikki tullu, kerran yks oli kiinni kun olin yhdessä niistä saarista, mutta sekin putos matkalla.
tallennettu
temesi
Vieras
« Vastaus #3 : 04.02.07 - klo:15:19 »

Ja se välioja mikä menee puolakalle on siitä alusta sellainen 5m leveä. Jos tykkää perhostella, niin siitä porukka on ottanut perholla paljonkin kalaa.
tallennettu
-dasse-
Vieras
« Vastaus #4 : 10.04.07 - klo:11:55 »

MIkäs on nyt tilanne sielläpäin...Aattelin tossa jossai vaiheessa sinnepäin yrittää kyytiä ruinata...Kerroppa vähän minkälainen paikka on ja lupien hintoja ....Ja tuleeko sieltä kalaa? Iskee silmää
tallennettu
temesi
Vieras
« Vastaus #5 : 10.04.07 - klo:12:17 »

Kirjolohta tulee todella hyvin. Ilman saalista ei oo kertaakaan joutunu lähtee sieltä avoveden aikana.

Tossa jotain tietoa luvista ja muusta ---------> http://www.kalapaikka.net/k.asp?id=3090&iid=11554&l=s
tallennettu
temesi
Vieras
« Vastaus #6 : 10.04.07 - klo:21:55 »

Ei muuta kun niksejä ja kaikkia temppuja kokeilemaan vaan. Kyl niitä sieltä tulee. Ja aikansa sekin ottaa et on paikat kolunu ja alkaa hahmottua missä suurimmat mahdollisuudet milloinkin voi olla...

Jos sieltä saisi vielä helpommin kirrejä, niin voin luvata et siihen paikkaan en sitten enää menisi. Täytyy siinä sentään jotain "juontakin" vielä olla... Virnistää
tallennettu
-dasse-
Vieras
« Vastaus #7 : 22.04.07 - klo:10:33 »

No olin siellä nyt viime viikon aikaa yks kirjolohi tuli sieltäei sen enempää ens keraalla vähä eri syötit Iskee silmää
tallennettu
Hernekeittomies
Vieras
« Vastaus #8 : 16.05.07 - klo:18:25 »

vapun aikoihin  tuli joo 2 kirree ja yks taimen. Eka reissu tänä kesänä. Viime kesänä kävin 2 kertaa ja toisella reissulla tuli kirre 1,5kg ja toisella 1,3 kg taimen. Yleensä soutelen, mutta jossain vaiheessa menee aina ootteluks. Helsingistä käsin kun käy niin yleensä se päivä siellä menee. Yksi hienoimpia kalaisia järviä mitä tiedän!
tallennettu
ZiMMU
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 28.09.07 - klo:12:00 »

Onkos kukaan käyny kalkituksen jälkeen matildalla?
Miten on tullut?
Kalkitusta ennen soutelemassa ja kolmeen pekkaan kiintiöt täyteen muutamassa tunnissa.
tallennettu
Makee
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 30.10.07 - klo:12:18 »

Kuukausi sitten (kalkituksen jälkeen) käytiin siellä veneellä kiskomassa, mutta ei saatu kun ykös kirre ylös 1.1kg ja yks 1.5-2kg pääsi veneen vierestä karkuun. Ja koko päivähän siellä vierähti ihan auringonnoususta aina laskuun asti  Epävarma ei siis hirveen hyvin syöny
tallennettu
allu_
"MacGyver"
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 15.07.08 - klo:17:29 »

Näillä näkyminen menen huomenna koittamaan josko saisi kauden ekan kirren. On kyllä ensimmäinen kirrereissukin tänä vuonna. Tulee varmaan enimmäkseen soutu-uisteltua, toisessa vavassa lastunen painon kanssa ja toisessa salmo hornet. Tottakai muitakin testaan mutta noilla nyt uskon jotain tulevan jos on tullakseen. Jos on huono sää ja tuulee liikaa niin sitten jää väliin
tallennettu
ZiMMU
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 20.07.08 - klo:09:00 »

Lauantaina soutelemassa ja testailemassa oma tekemiä vaappuja.
Saldona n.10 kirjolohta ylös ja ainakin toiset 10 jäi tärpeiksi.
Mukavaa oli kun tapahtumia riitti.

* matilda 190708 004.JPG (1187.29 kilotavua, 2048x1536 - tarkasteltu 32 kertaa.)

* matilda 190708 006.JPG (1091.46 kilotavua, 2048x1536 - tarkasteltu 20 kertaa.)
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu