Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
06.01.09 - klo:13:56

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Erätuotteet

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastuspaikat
| |-+  Etelä-Suomi
| | |-+  Hauen heittopaikat akselilla Vantaa-Sipoo?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Hauen heittopaikat akselilla Vantaa-Sipoo?  (Luettu 523 kertaa)
Hipa
Vieras
« : 06.07.07 - klo:14:52 »

Ehtoota kalamiehet/naiset!

Olen vastikään pääkaupunkiseudulle muutellut ja kyselisin löytyykö alueelta hyviä paikkoja kalastella esim. haukea? Minulla ei ole käytössä venettä, joten heittelyn tulisi onnistua rannalta.
Ruutinkosken suvannon kävin katsastamassa toissapäivänä, tuloksena 4 tuntii heittelyä ja yks tärppi (ja sekin pieni), joten nollareissu tuli.
Karhusaarentietä ajelin, mutta silmään ei sattunu sopivaa paikkaa (jos joku tietää sieltä hyvän paikan olisin kiitollinen tiedosta).
Kalkkirannankin kävin katsastamassa, mutta tarviisin jonkin näköset tarkemmat "koordinaatit", mistä heittopaikkaa etsiä, kun näytti kaikki rannat olevan aika tiukkaan rakenettuja. Vesistö sinänsä näytti hyvältä hauen kalastusta aatellen Hymyilee.

Elikkäs jos jonkun näköstä vinkkiä on heittää ja tarkempia ohjeita paikan löytämiseks niin oon ikikiitollinen.

Hyviä kesiä kaikille!
tallennettu
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 06.07.07 - klo:19:32 »

morjens.

Karhusaarentietä ajelin, mutta silmään ei sattunu sopivaa paikkaa (jos joku tietää sieltä hyvän paikan olisin kiitollinen tiedosta).

tässäpä muutama paikka näin aluksi

* rannat.JPG (212.99 kilotavua, 1024x768 - tarkasteltu 164 kertaa.)
tallennettu

Kalastus on kuin seksi, mitä vähemmän saa, sitä enemmän puhutaan Iskee silmää
jaska74
Ajatusten Hehkuva Ahjo
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 06.07.07 - klo:19:38 »

jaa sori, sä olitkin ilmeisesti siellä östersundomin karhusaarentiellä...
tallennettu

Kalastus on kuin seksi, mitä vähemmän saa, sitä enemmän puhutaan Iskee silmää
Hipa
Vieras
« Vastaus #3 : 06.07.07 - klo:20:13 »

Joo tosiaan olin siellä sipoon ja vantaan rajoilla sijaitsevassa karhusaaressa pyörimässä Hymyilee. Mutta noista sun osoittamista paikoistakin oli apua, jos joskus suuntaa länteen helsinki-espoo suunnalle.

Siispä kiitoksia!

tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu