Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
06.01.09 - klo:09:42

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi

Erätukku

Finnmatkat   |   Ebookers   |   Erätuotteet

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

-täsmähaku
+  Kalastuskeskustelut Heittokalastus.info
|-+  Kalastuspaikat
| |-+  Etelä-Suomi
| | |-+  Hankoon....
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Hankoon....  (Luettu 1141 kertaa)
Juha
Lost in Space...somewhere deep in the universe
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« : 02.08.06 - klo:02:24 »

Hangossa 2-4.8.

Pysykääpä kurissa.  Virnistää
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Hei mun blogi on jossain hapessa...
kevytkalastaja
VIP #1 "Babysitter"
Yleisvalvoja
Jäsen
*
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 02.08.06 - klo:08:09 »

Eiköhän me täällä Jehin valvovan silmän alla Virnistää
tallennettu

Ville K
Heittokalan Graafikko
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 02.08.06 - klo:12:17 »

Hangossa 2-4.8.

Pysykääpä kurissa.  Virnistää

Teidän lapinreissun aikaan ei moni uskaltanut edes kirjoittaa tänne. Taitavat Jehhiä pelätä Virnistää.
tallennettu

Nipa
VIP #2
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Mies, poika?

Profiili
« Vastaus #3 : 02.08.06 - klo:14:37 »

Naah, en mä ainaskaa. Hymyilee leveästi
tallennettu

Älä pakota jokea, anna sen virrata.
Fixeri
Vieras
« Vastaus #4 : 02.08.06 - klo:14:40 »

Juha tulee tänne mun luokse mökkeilemään  Virnistää eilen sain 5 kuhaa joista tosin vain yhden otin mukaan. Toissapäivänä 2 nostokelposta kuhaa. Eli eiköhän Juhanki kuha-taika rikkoonnu tänään tai viimestään huomenna.  Virnistää
tallennettu
heksa
VIP #8
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 02.08.06 - klo:17:29 »

Juha tulee tänne mun luokse mökkeilemään  Virnistää eilen sain 5 kuhaa joista tosin vain yhden otin mukaan. Toissapäivänä 2 nostokelposta kuhaa. Eli eiköhän Juhanki kuha-taika rikkoonnu tänään tai viimestään huomenna.  Virnistää

Onko sullakin kuhatulo vähän tyrehtyny? Eilen meni poikki n. kahden viikon tauko kun kuha ei ole napannut ja saaliiksi vain muutama kuha. Sitä ennen sai olla melkeen koko ajan kuha siiman päässä. Hymyilee Mää ainakin vetäydyn taka-alalle kun se Jeh pääsee taas vauhtiin. Järkyttynyt Iskee silmää
tallennettu
Fixeri
Vieras
« Vastaus #6 : 02.08.06 - klo:22:51 »

Mä sain yhen nostokelposen kuhan, juhan tyttöystävä yhen kanssa ja niin... Juha sai hauen  Hymyilee leveästi
tallennettu
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 02.08.06 - klo:22:53 »

Eka ilta: 4 kuhaa ja yksi n. 3kg hauki parin tunnin hinaamisella.
tallennettu

Juha Söderholm

"Rakastakaa vihamiehiänne. Se kukaties vahingoittaa heidän mainettaan" - Stanisław Jerzy Lec | "Maailman valloittaminen ratsain on helppoa. Laskeutuminen satulasta ja hallitseminen, se on vaikeaa." - Tšingis-kaani

Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 02.08.06 - klo:23:03 »

Höpö höpö, tuli mulle kuhakin, vaan aika pieni. Iskee silmää Sinänsä huvittavaa et saan noita haukia jopa paikasta missä ei pitäis niitä ollakaan, noh, kylhän me se hauki otettiin. Tost on huvittava videokin. Hymyilee t. täältä mantereen mökiltä Hymyilee
tallennettu

Juha Söderholm

tarantella anatoli
VIP #6 - Sauvakävelevä junkkari :)
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 03.08.06 - klo:06:56 »

Mulla on joku kuha kirous yllä. Yhen kuhan saanu joskus 16 vuotta sitten ja kaverit vetelee vieres kuhia ja mä matkin niitten vieheitä ja ei midist ikinä... :'(
tallennettu

Metsään on tullut jo syys
Juha
Ylläpitäjä
Jäsen
*
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 04.08.06 - klo:22:55 »

Takas. Kuhaa tuli niin perkuleesti. Toistakymmentäkappaletta. Vaikka vedeltiin vaan parisen tuntia per päivä.

Galleriassa vähän kuvasatoa.

Ottipelinä oransseilla liekeillä varustettu keltainen Bomber A-Long. Suurin osa kuhista puri sitä.
tallennettu

Juha Söderholm

jani
VIP #21
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 07.08.06 - klo:13:38 »

Jahas sitä ollaan käyty Hankoosessa. Saakos udella mistä päin Hankoa niitä kuhia voisi yrittää ja mihin aikaan vuorokaudesta. Olen tässä ostellut taas pitkästä aikaa vähän kalastus tarvikkeita ja nyt alkaa noi hauet ja ahvenet vähän kyllästyttää... Kuhaa ajattelin seuraavaksi yrittää, mutta ei ole tullut kuin leväkimppuja... Olisko jotain neuvoja antaa tälläiselle noviisille?
tallennettu

Jani
59°49' N 22°56' E
heksa
VIP #8
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 07.08.06 - klo:16:37 »

Jahas sitä ollaan käyty Hankoosessa. Saakos udella mistä päin Hankoa niitä kuhia voisi yrittää ja mihin aikaan vuorokaudesta. Olen tässä ostellut taas pitkästä aikaa vähän kalastus tarvikkeita ja nyt alkaa noi hauet ja ahvenet vähän kyllästyttää... Kuhaa ajattelin seuraavaksi yrittää, mutta ei ole tullut kuin leväkimppuja... Olisko jotain neuvoja antaa tälläiselle noviisille?

Edit: Et kysynykkään uistimista vaan paikosta.Hymyilee
« Viimeksi muokattu: 14.08.06 - klo:20:36 kirjoittanut heksa » tallennettu
Fixeri
Vieras
« Vastaus #13 : 14.08.06 - klo:19:00 »

Kalastuspaikkana oli Hangon länsipuolen saaristo n. 15 km ennen hankoa. Etäisyys mantereesta oli n.1km
Kuhaa sai viikko sitten parhaiten "selältä" 3-4 metristä kivikkojen, karikkojen ym. pohjan epämuodostumien kohdilta. Tällä hetkellä pohjukat ja 2-3 metrin syvyys tuntuvat kuhaisilta. Kuhaa nousee jopa kaislikoiden reunoista, kunhan syvyyttä on tuo 3 metriä. Uistellessa vaappujen väreinä on toiminut sininen ja keltainen. Vaappuina mm. lasinen shad rappi ja bomberi,
tallennettu
jani
VIP #21
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 15.08.06 - klo:09:55 »

Just. Itse olen käynnyt Hangon pohjois puolella ja siitä tammisaareen päin (haukea ja ahventa tulee sieltä ihan hyvin). Mulla on myös sen verran pieni vene että läntiselle sellälle ja siellä olevien luotojen ja saarien luokse meneminen on aika moista keikkumista. Täytyy katsoa jos tulis joku vähän tyynenpi ilta, niin vois lähtee vähän ulommas mantereesta.
tallennettu

Jani
59°49' N 22°56' E
jani
VIP #21
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 06.09.06 - klo:19:35 »

taitaa nämä ilmansuunnat olla vähän sekaisin tässä... Minun näkökulmasta se alue mikä on siinä silversandin molemmilla puolilla on pohjois puoli. Jos siitä mennään tammisaareen/bromarviin päin niin ollaan idässä. Etelä-puolella en ole vielä koskaan kalassa käynnyt, ja länsi puolella tulee vastaan pelkästään heittokalastukselle pyhitetyt Gunnarsöarna.
tallennettu

Jani
59°49' N 22°56' E
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / hakukoneoptimointi Juha Söderholm                  (C) Kalastus - Heittokalastus.info | Kalastuskeskustelu