Tuossa keskiviikkona kusti polki mullekin tälläisen kelan, mutta vain vasurina ja tuli kyllä samalla kerralla parille muullekin kyseinen kela. Esim edellisten viestien kirjoittajalle vasurikin, kun tykästyi tähän niin kovaa

Siimaksi hommasin Sufix MatrixPro 0.23 mustaa.
Tänään nyt sitten olin ekan kerran testaamas pakettia, niin ja keppinä toimii Daiwa Procaster 9' 10-40g
Tämä on mun eka bassihyrrä ja muutenkin eka heittohyrrä mitä oon oikeastaan käyttänyt. Herkkyyttä kelasta kyllä todellakin löytyy, aluksi tuntui että jopa liiaksikin, mutta kyllä siihen tottui nopeasti ja sai säädettyä helposti. Puolajarru sai olla aika tiukalla ja keskipakojarru oli toiseksi pienimmällä teholla. On kyllä todella huoleton kela heitellä, melkein voisi verrata jopa umppariin heittohelppoudessa, mutta muuta yhteistä ei sitten löydykään

Välitys on aikas nopea, että harvakseen saa kelailla viehettä itseenpäin.
Aika näyttää muuttuuko mietteet, mutta nyt kyllä ainakin erittäin positiiviset tunnelmas tästä paketista, toimii aivan loistavasti tällä kokonaisuudella
9+Puolajarrussa voisi olla ehkä hiukan enemmän vielä tehoa, tai ainakin näin aluksi ennen kuin tottuu tuon herkkyyteen